تاریخ انتشار :

انتشارات آستان قدس رضوی

انتشار مجموعه دو جلدی «قصه های زندگی امام رضا(علیه السلام)» ویژه کودکان

مجموعه دو جلدی «قصه های زندگی امام رضا(ع)» ویژه کودکان از سوی به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر شد.

  به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) «رضا جان خوش آمدی» و «مرغابی های مهمان» عنوان های این مجموعه هستند که به قلم مجید ملامحمدی از نویسندگان برجسته حوزه ادبیات دینی کودکان نوشته شده است.


«رضا جان خوش‌ آمدی» دربردارنده ۱۶ قصه از زندگی امام رضا(ع) از تولد تا امامت آن حضرت با عنوان های رضا جان خوش آمدی، مقام رضا، مهمان های مدینه، جانشین امام کاظم(ع)، کودک مسیحی، شهادت پدر، مجازات اسراف و… است.


«مرغابی‌های میهمان» نیز ۱۵ داستان زندگی امام رضا(ع) را از سفر به طرف خراسان تا زمان شهادت ایشان در بر می‌گیرد که بیان کننده صفات کرامت، مهربانی، بخشش و خصائل درخشان امام رضا(ع) است.


هر کدام از این آثار در قطع وزیری و شمارگان ۲ هزار نسخه همراه با تصویرگری امید خلیفی منتشر شده و در فروشگاه های کتاب و محصولات فرهنگی به نشر در مشهد و سراسر کشور با قیمت ۱۵۰ هزار ریال در دسترس کودکان ایران زمین قرار دارد.


گفتنی‌ است این مجموعه پیش از این با تصویرگری متفاوت توسط به نشر منتشر شده است.
علاقه مندان برای تهیه این کتاب ها می توانند از طریق فروشگاه اینترنتی انتشارات به نشر به نشانی http://www.behnashr.com  و یا مراجعه به فروشگاه های کتاب و محصولات فرهنگی به نشر در مشهد و سراسر کشور اقدام کنند.

منبع: آستان نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار