تاریخ انتشار :

جامعه اسلامی آمریکای شمالی

برگزاری بزرگترین کنوانسیون جامعه اسلامی آمریکای شمالی به صورت مجازی

به دلیل درخواست‌های سراسری در آمریکا برای عدالت اجتماعی، موضوع کنوانسیون امسال مسلمانان آمریکای شمالی (ایسنا) قرار است «مبارزه با عدالت اجتماعی و نژادی» باشد.

  به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) بزرگترین کنوانسیون جامعه اسلامی آمریکای شمالی (ایسنا) ۲۰۲۰ امروز شنبه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

این کنوانسیون دو روزه که به طور معمول هزاران بازدیدکننده را به خود جذب کرده و عده زیادی در آن حضور می‌یابند، به خواسته برگزارکنندگان و به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال از  تاریخ ۵-۶ سپتامبر برگزار شده و قرار است به صورت مجازی باشد.

به دلیل درخواست‌های سرتاسری در آمریکا برای عدالت اجتماعی، موضوع کنوانسیون امسال قرار است «مبارزه با عدالت اجتماعی و نژادی» باشد.

جامعه اسلامی آمریکای شمالی در وب سایت خود نوشت: بر موضوعات مداوم اجتماعی و نژادی در کشور ما و سراسر جهان متمرکز خواهیم شد. این کنوانسیون به موضوعاتی از جمله عدالت اجتماعی ، نژادپرستی ، شیوع ویروس کرونا، محیط زیست، سرشماری، مسائل جهانی مسلمانان و موارد دیگر خواهد پرداخت. از دانشمندان، نویسندگان، سخنوران، کارشناسان، هنرمندان و سایر نمایندگان جامعه در سخنرانی‌های این کنوانسیون بهره گرفته خواهد شد.

 گفتنی است برگزاری سالانه کنوانسیون مسلمانان آمریکای شمالی به سال ۱۹۶۳ میلادی برمی‌گردد که آغاز راه اندازی انجمن دانشجویان مسلمان ایالات متحده آمریکا و کانادا بود و این انجمن نخستین رویداد مشابه را ترتیب داد.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار