تاریخ انتشار :

در ایالت «نیو ساوت ولز» استرالیا

زن مسلمانی که بالاترین آمار حضور در کلیسا را دارد

سارا تازه مسلمان استرالیایی راه زیادی را برای پیدا کردن اسلام پیموده است.

55555

 

به گزارش رهیافتگان: پایگاه خبری «On Islam» نوشت: سارا، تازه‌ مسلمان استرالیایی در برنامه «بازخورد» (The Feed) که از سوی شبکه «اس‌بی‌اس» تهیه می‌شود، گفت: من به عنوان یک بومی استرالیایی افتخار می‌کنم که مسلمان هستم. هنگامیکه نماز می‌خوانم و با خداوند ارتباط می‌گیرم، سکون و آرامش عمیقی را تجربه می‌کنم.

وی افزود: وقتی در مورد خشونت‌هایی که به نام اسلام انجام می‌شود، خبرهایی می‌شنوم، قرآنم را که راهنمای زندگی من است برمی‌دارم؛ در آن چیزی از جنگ و درگیری نمی‌بینم.

این تازه‌مسلمان استرالیایی ادامه داد: من همان سارایی هستم که سه سال پیش و پیش از انتخاب اسلام، بودم. تنها تفاوت من حجاب من است.

وی در ایالت «نیو ساوت ولز» استرالیا – که بالاترین آمار حضور افراد در کلیسا را دارد و در منطقه‌ای موسوم به «کمربند انجیلی» واقع است – متولد شده و راه زیادی را برای پیدا کردن اسلام پیموده است.

 

سارا در این برنامه توضیح داد که چقدر تحقیق و مطالعه کرده و به سخنرانی‌های متعدد از طریق اینترنت گوش داده و از مسلمان شدنش در زمان تحصیل در رشته روانشناسی در دانشگاه، بسیار خوشحال است.

وی گفت: پیام من به استرالیایی‌هایی که این برنامه را می‌بینند و از من هراس دارند، این است که ما چندان با هم متفاوت نیستیم. من هم یک استرالیایی هستم اما این شیوه را برای زندگی‌ام برگزیده‌ام.

پاتریک ابوت، گزارشگر این برنامه اعلام کرد: ما از استرالیایی‌هایی که به دین اسلام روی آورده‌اند، دعوت می‌کنیم تا به این برنامه بیایند و امیدواریم که بتوانیم مردم را با زندگی آنان بیشتر آشنا کنیم.

مسلمانان حدود ۲۰۰ سال است که در استرالیا سکونت دارند و حدود ۲ درصد جمعیت ۲۰ میلیونی این کشور را تشکیل می‌دهند.

در ماه‌های اخیر تعصبات ضداسلامی در استرالیا شدت گرفته که برخی اظهارات نسنجیده مقامات استرالیایی به این مسئله دامن زده است

منبع: جنبش سایبری۳۱۳

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار