تاریخ انتشار :

نشر نسیما؛

انتشار دو اثر جدید عاشورایی با نام از کوفه تا کربلا و ده قدم، ده نام؛ ویژه نوجوانان

به تازگی دو اثر عاشورایی جدید با عناوین «از کوفه تا کربلا» و «ده قدم، ده نام» توسط نشر نسیما منتشر شده است.

به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)نویسنده کتاب «از کوفه تا کربلا»، حامد محقق و مخاطب آن گروه سنی نوجوان و نویسنده کتاب «ده قدم، ده نام» هم سجاد محقق و مخاطب آن، گروه سنی جوان است.

کتایون رجبی، مدیر نشر نسیما با اعلام این خبر گفت: با وجود مراسم های بسیار و متعدد مذهبی که هرسال درماه محرم برگزار می شود هنوز خیلی ها نمی دانند که نام هرشب محرم چیست و به کدامیک از شهدای کربلا تعلق دارد به همین دلیل فکر کردیم کتابی با این مضمون منتشر و درخصوص نامگذاری هرشب محرم و اینکه به چه کسی تعلق دارد اثری برای مخاطب نشرمان که جوان و نوجوان است تهیه کنیم.

 

وی افزود: برای این کار نزد حجت الاسلام زائری رفتیم که ایشان فرزندان محمدجواد محقق را برای نوشتن این اثر پیشنهاد دادند؛ البته بنده پیش از این هم با قلم این دو برادر آشنا بودم. پس از جلسات متعددی که با برادران محقق با حضور آقای زائری گذاشتیم قرار شد که این دو برادر راجع به موضوعی که اشاره کردم بنویسند و متون را برای آقای زائری بخوانند تا ایشان اگر ایراد و اشکالی داشت رفع کنند؛ به عبارت دیگر کارشناس مذهبی این دو اثر حجت الاسلام زائری است.

رجبی ادامه داد: متن این دو اثر بسیار ساده و بی پیرایه است و برای ایام محرم امسال که به خاطر شرایط کرونایی پویش های مختلف روضه های خانگی در حال اجراست بسیار مناسب است.

مدیر نشر نسیما در پایان اضافه کرد: تصویرساز اثر«از کوفه تا کربلا» محمد حسین صلواتیان و طراح گرفیک آن هم شاپور حاتمی است.تصویرجلد کتاب «ده قدم، ده نام» هم توسط حسن روح الامین اهدا شده و طراح گرافیک آن هم ابوالفضل منوچهری است.

«از کوفه تا کربلا» با قیمت ۱۲ هزار تومان و «ده قدم، ده نام» با قیمت ۱۶ هزارتومان توسط نشر نسیما روانه بازار نشر شده است.

منبع: مهر

 

 

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار