تاریخ انتشار :

مالزی

راه اندازی تیم بازاریابی دیجیتال برای بازارهای حلال و مسلمان پسند

گروه صنعتی علاءالدین، یک شرکت داخلی حلال مالزیایی بازگشت خود را به عنوان بازاریاب دیجیتال با تمرکز بر بازارهای مسلمان پسند، اسلامی و حلال اعلام کرده است.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  به نقل از thestar، شرکت فنی علاءالدین بازگشت خود را به عنوان بازاریاب  دیجیتال حلال در مالزی با تمرکز بر بازارهای مسلمان پسند، اسلامی و حلال اعلام کرده است.

گروه صنعتی علاءالدین، یک شرکت داخلی حلال مالزیایی اعلام کرده که قصد دارد استعدادهای محلی را برای تاسیس یک تیم دیجیتال به کار بگیرد و برای راه اندازی نیز از همکاری و شراکت یک شرکت استراتژیک چینی متخصص در تجارت الکترونیک، و تجارت اجتماعی مدرن استفاده خواهد کرد.

اعزاز اظهر مدیر ارشد اجرایی تازه منصوب شده این شرکت در اطلاعیه ای اعلام کرد: ما طی ۱۰ سال گذشته شاهد تغییر صنعتی بوده‌ایم، که در حال حاضر ۷ شرکت از بزرگترین شرکت‌های جهان را شرکت‌های فناوری تشکیل می‌دهند و ۵ مورد آن‌ها شرکت‌های پلتفرم‌های چندجانبه هستند.

وی افزود: بحران کرونا همچنین منجر به ظهور پلتفرم‌هایی شده است که آنها به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما تبدیل شده اند ، و همچنین فرصت‌های موجود در صنعت فناوری را برجسته می‌سازند.

بازارهای حلال و مسلمان پسند هم اکنون یکی از بزرگترین بازارهای رو به رشد در جهان‌ به حساب آمده و مصرف‌کنندگان زیادی را به خود اختصاص داده‌اند. ارزش این بازار هم اکنون به طور جهانی با مصرف سالانه ۳ میلیارد دلار آمریکا محاسبه می‌شود.

 منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار