تاریخ انتشار :

دبیرکل جمعیت ملی ـ اسلامی الوفاق بحرین

انتشار نسخه دیجیتال کتاب «علی خُطَی الحسین: با اقتدا به حسین(ع)»

جمعیت الوفاق بحرین نسخه دیجیتال کتاب «علی خُطَی الحسین: با اقتدا به حسین(ع)» شامل خطبه‌ها و سخنرانی‎های عاشورایی دبیرکل این جنبش را به مناسبت ایام محرم در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  این کتاب برگزیده سخنان و خطبه‌های شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت ملی ـ اسلامی الوفاق در خصوص قیام عاشورا و سیره امام حسین(ع) و تجلی این قیام در عرصه سیاسی و انقلاب بحرین است که هم‌زمان با ایام محرم به صورت دیجیتال منتشر شده است.

«چطور به مراسم عزای حسین(ع) و عاشورا وارد شویم»، «لازمه‌های سیر در مکتب حسینی چیست؟»، «انقلاب ۱۴ فوریه بحرین و ارتباط آن با قیام امام حسین(ع)» و «وقایع پس از عاشورا و زیارت اربعین» از بخش‌های مختلف این کتاب است.

 گفتنی است، دادگاه آل خلیفه در ۲۸ ژانویه ۲۰۱۹ شیخ علی سلمان و دو معاون وی یعنی «حسن سلطان» و «علی الاسود» را به اتهام جاسوسی برای قطر به حبس ابد محکوم کرد و وی همچنان در زندان به سر می‌برد.

شیعیان بحرین همچون دیگر دوستداران امام حسین(ع) از نخستین شب محرم به عزاداری و سینه‌زنی در این کشور پرداخته‌اند؛ این در حالی است که آل خلیفه دست به کار شده و برای قدرت‌نمایی و ایجاد جو رعب و وحشت کادر و مدیریت چندین حسینیه را احضار و پرونده برخی را به دادستانی منتقل کرده است. همچنین تعدادی از حسینیه‌ها به دستور نهاهای امنیتی بسته شده و بلندگوهای آنها نیز قطع شده‎اند.

دریافت نسخه pdf کتاب

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار