تاریخ انتشار :

سبک زندگی اسلامی

تولیدلباس ورزشی برای ورزشکاران زن محجبه، توسط شرکت امریکایی

شرکت ورزشی «آندر آرمور» یک شرکت لباس ورزشی در ایالات متحده روز دوشنبه از نخستین حجاب ورزشی برای زنان مسلمان رونمایی به عمل آورد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )به نقل از aboutislam یک شرکت لباس ورزشی در ایالات متحده از نخستین لباس ورزشی برای ورزشکاران زن محجبه رونمایی کرد.

شرکت ورزشی «آندر آرمور» در آمریکا روز دوشنبه نخستین حجاب ورزشی برای زنان مسلمان را تهیه کرده و این اقدام جدید را به عنوان بخشی از برندسازی به منظور ایجاد عدالت اجتماعی در ورزش عنوان کرده است.

پاتریک فریسک مدیرعامل این شرکت در مورد محصول جدید توییت کرده و گفت: هر ورزشکار این حق را دارد که بهترین وسایل ورزشی مورد نیاز خود را داشته باشد.  

جنیفر اسمیت ، طراح ارشد لوازم ورزشی زنان و دختران شرکت آندر آرمور گفت: ما چندین سال را برای توسعه حجاب ورزشی وقت صرف کردیم، زیرا ما می‌خواستیم اطمینان حاصل کنیم که وقتی محصول روانه بازار شد بهترین محصول ممکن است باشد.

وی خاطرنشان کرد: تیم ما با جدیت سعی در راه اندازی خط تولید حجاب ورزشی با کیفیت را داشته است که نیازهای عملکردی مشتریان را برآورده سازد و اطمینان حاصل کند که همه ورزشکاران زن صرف نظر از اندازه، سطح فعالیت و نوع مذهب، از سر تا پا پوشیده باشند.

گفتنی است این شرکت پوشاک ورزشی نخستین برندی نیست که برای ورزشکاران زن مسلمان لباس تولید می‌کند.

اخیرا شرکت‌ها و برندهای ورزشی متعددی در سرتاسر جهان تلاش کرده‌اند تا خودشان را با بازار رو به رشد پوشاک اسلامی وقف دهند و با تهیه خط تولید روسری یا البسه محجوب، دستی در این بازار داشته باشند.

در دسامبر سال ۲۰۱۷ برند نایک نیز برای ورزشکاران زن محجبه لباسی را ارائه داد و از این طریق توانست شهرت بیشتری را در پوشاک ورزشی به دست آورد.

منبعک حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار