تاریخ انتشار :

جی پالفری

اعلام مسلمان شدن جوان یوتیوبر انگلیسی که قبلا خود را ملحد می خواند

یک جوان بریتانیایی که از یوتیوبرهای فعال در اینترنت است، در ویدئویی که اخیرا گذاشته، از گرویدن خود به اسلام خبر داده و این دین را حاصل سال‌ها اکتشاف معنوی عمیق دانسته است.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از aboutislam، یک جوان یوتیوبر بریتانیایی که سابقا خودش را «ملحد» می‌خواند، اخیرا اعلام کرده که پس از سال‌ها جستجوی معنوی، مسلمان شده است.

جی پالفری یکشنبه ۱۶ آگوست ویدئویی را در یوتیوب به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد در مسجدی در ترکیه شهادتین گفته است. وی اعلام کرده که اسلام را «یک اکتشاف معنوی بسیار عمیق پس از سال‌ها جستجو» پیدا کرده است.

از سال ۲۰۱۷، پالفری در تورهای مسافرتی به کشورهای مختلف اسلامی و شرقی سفر می‌کند و گفته بود که علاقه وی به زبان، فرهنگ، معنویت و سفر الهام بخش او برای رفتن به  مسافرت‌ها بوده است. وی همچنین به این سفرها می‌رفت تا تصویر حقیقی از مکان‌های زیبایی را که توسط رسانه‌های غربی سیاه‌نمایی شده‌اند، نشان دهد.

وی نوشت: هر چه تجربه بیشتری در سفرهایم و ملاقات‌هایم با افراد باورنکردنی در سراسر جهان به دست آوردم، بیشتر با معنویت در خودم ارتباط برقرار کردم.

او در ادامه افزود: زندگی در کشورهای مسلمان و یادگیری بیشتر و بیشتر در مورد این آیین زیبا و صلح آمیز اما در عین حال بسیار فهمیده، باعث شده است که بدانم این مسیری است که می خواهم کشف کنم. بسیاری از مردم به دلیل خبرهایی از یک عده اقلیت، اسلام واقعی را اشتباه درک کرده اند.

او در ادامه قول داد که سفرهای خود را برای گسترش مثبت و عشق ادامه دهد و افزود: در طول سفرهایم به سراسر جهان، به گسترش مثبت این شیوه زندگی ادامه خواهم داد و داستان افرادی را نشان می دهم که همچنان دنیا را به مکانی بهتر تبدیل می کنند.

یوتیوبر (YouTuber) به کسی گفته می‌شود که محبوبیت خود را با فعالیت و اشتراک ویدئو در یوتیوب به دست آورده‌است.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار