تاریخ انتشار :

رپورتاژ خبری 1

هولدینگ پارس پندار نهاد و میثم شکری ساز

هولدینگ پارس پندار نهاد در سال ۱۳۸۷ به مدیریت میثم شکری ساز با تمرکز بر دسته های آموزش، پژوهش، مشاوره کسب و کار و داوری و شماره ملی ۳۸۳۹۰ در شهر اصفهان تاسیس شد.

میثم شکری ساز در ۲۹ فروردین سال ۱۳۶۵ در شهر اصفهان متولد شد.  او از برجسته ترین مشاوران کشور در حوزه ی مدیریت، ارتباطات، بازاریابی و منابع انسانی است و هم اکنون مدیریت هولدینگ پارس پندار نهاد را بر عهده دارد.

پدر او عضو نیروی دریایی ارتش و جز کادر بهداری بود، به دلیل وقوع جنگ ایران و عراق در منطقه خلیج فارس در ناوهای جنگی خدمت می کرد، مادر او پس از گذشت چند ماه از تولد فرزندش به بوشهر می رود تا زمان هایی که پدرش از ماموریت بر می گردد در کنارش باشد. او تا ۱۵ سالگی در منطقه پایگاه نظامی نیروی دریایی بوشهر زندگی کرده و پدر که به دلیل صدمات ناشی از جبهه و ترکش ها آسیب دیده بود با بیست سال خدمت بازنشست شد و به زادگاه شان اصفهان بازگشتند.

 

میثم شکری ساز جز افراد درس خوان محسوب می شد و همیشه نمرات بالایی کسب می کرد و این حس برترین بودن تا کنون نیز با او همراه است. وی در سال های اخیر توانسته برای ۲ بار عنوان کارآفرین برتر را به خود اختصاص دهد.

 

میثم شکری ساز دیپلم خودش را از دبیرستان سلامت گرفته و در رشته مهندسی صنایع دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به تحصیل می شود، در این میان کم کم وارد صنف آموزشی شده و با موسسات آموزشی چون جهاد دانشگاهی و موسسات آموزشی عالی وارد همکاری می شود.

 

او پس از پایان دوره ی کارشناسی و معافیت خدمت سربازی، به دلیل سابقه ی ایثارگری و جانبازی پدر وارد دانشگاه صنعتی امیرکبیر شده و در رشته مدیریت  MBA مشغول به تحصیل می شود و به دلیل نظام نامه ای که آن زمان دانشگاه امیر کبیر با دانشگاه اشتنبایس برلین آلمان داشته، مدتی به آلمان عزیمت می کند و دوره ی MBA جداگانه ای نیز در آن دانشگاه به زبان انگلیسی می گذراند و فارغ التحصیل می شود.

پایان نامه ارشد او جهانی سازی آموزش الکترونیکی مجموعه بوده است که توانسته با رتبه عالی از آن دفاع کند. میثم شکری ساز در همان سال های فارغ التحصیلی اش اقدام به ترجمه چندین جلد کتاب کرده و تا امروز بیش از ۲۰ کتاب تالیف و ترجمه کرده است که به شرح زیر است:

 

  • فراتر از استراتژی
  • تویی که ذهن برنده ای
  • رازهای بازاریابی قدرتمند
  • آسایش در آرامش
  • بازاریابی گوریلی
  • استوار
  • بازاریابی نوگرا
  • ناگفته های تاریخ تفکرات مدیریت
  • مذاکره با دستان خالی
  • بازاریابی وکسب وکار اسلامی
  • روابط فرد و سازمان
  • توهم باهوشی (۱ و ۲)
  •  

او سخنرانی های متعددی در حوزه های بازاریابی و فروش داشته است و موفق شده که همزمان با شروع تحصیلات کارشناسی ارشد شرکتی به نام پارس پندار نهاد با (نهادی برای اجرای افکار ایرانی) پایه گذاری کند که این شرکت هم اکنون جز بزرگ ترین شرکت های بخش خدمات کشور است. میثم شکری ساز بارها به برنامه های تلویزیونی دعوت شده است و بیش از ۲۰۰ تقدیر نامه از دستگاه ها و ارگان های دولتی دارد.

بیشتر بخوانید: میثم شکری ساز کیست؟

 

هولدینگ پارس پندار نهاد

هولدینگ پارس پندار نهاد در سال ۱۳۸۷ به مدیریت میثم شکری ساز با تمرکز بر دسته های آموزش، پژوهش، مشاوره کسب و کار و داوری و شماره ملی ۳۸۳۹۰ در شهر اصفهان تاسیس شد.

هدف از تاسیس این مجموعه ارایه خدمات فوق، در بسترهای اطلاعات در قالب یک طرح ایده محور بوده است و همواره سعی بر این بوده که خدمات ویژه‌ با کیفیتی برتر در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

 

هولدینگ پارس پندار نهاد در طول فعالیت خود خدمات و برند های گوناگونی به کشور معرفی کرده است که هر کدام در نوع خود بی نظیر بوده اند.

هولدینگ پارس پندار نهاد به فردایی می نگرد که کلیه نیازهای آموزشی، مهارتی، مشاوره کسب و کار و هر آنچه هر شهروند برای پیشرفت و ارتقا خود و سازمان خود به آن نیازمند است را با کیفیتی شایسته و مطابق با جدیدترین متد مرتفع سازد. قرار گرفتن در راس برند اول خدمات آموزشی، مشاوره، کسب و کار، تولید محتوا، آموزش مجازی، الکترونیکی و پژوهشی در کل کشور یکی از آرمان هایی بود که مدیریت این مجموعه بر عهده داشته و برای رسیدن به آن تلاش بی شائبه ای کرده اند.

هولدینگ پارس اولین برندی است که اقدام به ارائه خدمات آموزشی به جامعه بین الملل نموده است. جالب است بدانید کلیه مدارکی که از برند های این زیر مجموعه صادر میگردند، مورد تایید سازمان WES کانادا می باشد.

 

میثم شکری ساز علی رغم وجود افرادی که با انجام فعالیت هایی ناشایست سعی در بازداشتن وی از پیشرفت داشتند، به تلاش خود ادامه داد و در سال ۹۶  به عنوان مدیر برتر فناوری شناخته شده است.

 

او تا کنون موفق به دریافت تقدیرنامه ها و لوح های سپاس متفاوتی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و اتحادیه های مختلف شده است و مجری طرح آموزش ده هزار دفتر ICT روستایی با همکاری معاونت محترم رئیس جمهور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و شرکت ملی پست می باشد.

 

نکته قابل توجه در مورد او این است که وی نیروی مورد نیاز خود را از بین جوانانی انتخاب کرده است که تازه نفس بوده و به تازگی از دانشگاه فارغ التحصیل شده اند. او به افرادی که هیچ گونه سابقه کاری نداشته اند و همین امر منجر به یکی از بزرگ ترین دغدغه های فکری شان شده است کمک می کند تا استخدام شده و در حرفه ای که مشغول به فعالیت هستند شروع به مهارت آموزی کنند و بتوانند به یک فرد متخصص تبدیل شوند.

او نمونه ای از یک فرد موفق است که توانسته به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشاند و در این مسیر به افراد جویای کار و پیشرفت نیز کمک بزرگی کرده است.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار