تاریخ انتشار :

انتشارات به نشر

انتشار مجموعه ۴ جلدی یاران پیامبر

مجموعه ۴ جلدی «یاران پیامبر» از سوی به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) در قالب کتاب های پروانه ویژه نوجوانان منتشر شد.

به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)   این مجموعه در قالب داستان با موضوع سیره اهل بیت(ع) و خاندان و یاران پیامبر گرامی اسلام(ص) تدوین شده است.


«آخرین مهاجر»، «آن روی زیبا»، «تنها زندگی می‌کنی» و «سال های بردگی» عناوین مجموعه چهار جلدی «یاران پیامبر» را تشکیل می دهند که به بیان فرازهایی از زندگانی عبدالله پسر اریقط و معاذ پسر جموح، مصعب بن عمیر، ابوذر غفاری و بلال حبشی از یاران نزدیک حضرت محمد(ص) می پردازد.


 هر کدام از این آثار همراه با تصویرگری وحید خاتمی و صفحه آرایی علیرضا پورحنیفه در قطع وزیری و شمارگان ۲ هزار نسخه منتشر شده است.


«آخرین مهاجر» به فرازهایی از زندگی عبدالله پسر اریقط و معاذ پسر جموح و تعامل آن ها با پیامبر هنگام مهاجرت به مدینه اختصاص دارد.  این اثر در ۳۲ صفحه با قیمت ۱۰۰ هزار ریال در ویترین فروشگاه‌ های به نشر قرار گرفته است.


کتاب «آن روی زیبا» روایتگر زندگی مصعب بن عمیر، چگونگی اسلام آوردن و تلاش بی وقفه آن شهید راه حق در نشر اسلام و  شهادت وی است که در ۶۴ صفحه با قیمت ۱۱۰ هزار ریال در دسترس نوجوانان قرار دارد.  


«تنها زندگی می‌کنی» در ۸۸ صفحه، نگاهی به زندگی ابوذر غفاری، مجاهد بزرگ و از یاران نزدیک پیامبر(ص) دارد که  با قیمت ۱۴ هزار ریال در فروشگاه‌ های انتشارات آستان قدس رضوی در مشهد و سراسر کشور به علاقه مندان عرضه می شود.   


«سال های بردگی» نیز فرازهایی از زندگی بلال حبشی در ۷۲ صفحه است که با قیمت ۱۳۰ هزار ریال در فروشگاه های به نشر به فروش می رسد.

منبع: آستان نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار