تاریخ انتشار :

شورای جامعه اسلامی میشیگان

توزیع غذای رایگان از سوی مسلمانان بین فقرای امریکایی

هزاران جعبه شامل محصولات غذایی و لبنی امروز در پارکینگ مرکز خرید «کورت لند» واقع در «برتون» آمریکا میان نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) به نقل از « mlive»،هزاران جعبه شامل محصولات غذایی و لبنی امروز (شنبه ۲۱ تیر) در پارکینگ مرکز خرید «کورت لند» واقع در «برتون» آمریکا میان نیازمندان توزیع می شود.

توزیع غذا در میان نیازمندان «برتون» طرحی است که از سوی شورای جامعه اسلامی میشیگان ارائه شده است.«خدمات جامعه مسلمانان آمریکا» و «بنیاد استاک بریج» از دیگر شرکت کنندگان در اجرای این طرح هستند.

«عادل محمد»،مدیر اجرایی «خدمات جامعه مسلمانان آمریکا» گفت: این بخشی از سری برنامه هایی است که با چراغ سبز وزارت کشاورزی آمریکا در حال انجام است.وی افزود: این سومین بار است که «شورای جامعه اسلامی میشیگان» ،« خدمات جامعه مسلمانان آمریکا» و «بنیاد استاک بریج» اقدام به توزیع غذا در میان نیازمندان کرده اند.

«محمد» همچنین گفت: غذاها به طور رایگان در اختیار همه افراد قرار می گیرد و این کاری است که به طور ویژه به خاطر کم کردن رنج افراد در دوران شیوع ویروس کرونا انجام می شود.مدیر اجرایی «خدمات جامعه مسلمانان آمریکا» همه افراد جامعه را تشویق کرد تا خبر طرح توزیع غذای رایگان در میان نیازمندان را به گوش همه برسانند.

وی تاکید کرد: همه می توانند بیایند،غذای خود را بردارند و بروند. ما نمی خواهیم هیچ چیز را هدر دهیم و دلمان می خواهد مردم بیایند و همه بسته های غذایی که تهیه شده است را با خود ببرند.

منبع: شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار