تاریخ انتشار :

غذای حلال

تقاضای دوسناتور امریکایی برای قرار دادن غذای حلال در فهرست کمکهای غذایی دولت

دو سناتور دولت آمریکا با ارسال نامه‌ای به وزیر کشاورزی خواستار اضافه شدن غذاهای حلال و کوشر به برنامه کمک اضطراری فدرال مرتبط با شیوع ویروس کرونا شدند.

به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) به نقل از thejewishnews، دو سناتور آمریکایی خواستار قراردادن غذای حلال و کوشر (مجاز برای یهودیان) در برنامه‌های کمک اضطراری در بحران کرونا شدند.

 کرستین گیلبراند و دبی استابنو  دو سناتور ایالات متحده از وزارت کشاورزی آمریکا خواسته‌اند غذاهای حلال و کوشر را در برنامه‌های فوریت فدرال مرتبط با شیوع ویروس کرونا قرار دهد.

در نامه ای که روز چهارشنبه ارسال شد ، گلیبراند و استابنو ، که ایالت‌های آن‌ها به ترتیب جمعیت زیادی یهودی و مسلمان دارند از سونی پردیو وزیر کشاورزی ایالات متحده خواستند هنگام ایجاد بسته‌ غذایی کمکی با عنوان «کشاورزان برای خانواده‌ها» در هنگام بحران کرونا، گنجاندن محصولات غذایی حلال و کوشر برای مسلمانان و یهودیان را نادیده نگیرند و دولت نیز باید اقداماتی را در پیش بگیرد تا با موفقیت رژیم غذایی اقلیت‌ها را تامین کرده و  بازخورد مثبتی از جوامع مسلمان و یهودی دریافت کند.

در این نامه آمده است:  آمریکایی‌ها با همه پیشینه‌ها و ادیان در طی بحران کرونا با گرسنگی روبرو هستند و برنامه‌های بسیاری برای تسکین این وضعیت ارائه شده‌اند. با این وجود بسیاری از جوامع یهودی و مسلمان که فقط غذای حلال و کوشر مصرف می‌کنند، به دلیل عدم ارائه گزینه‌های مناسب قادر به استفاده از این برنامه‌ها نیستند.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار