تاریخ انتشار :

انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی منتشر کرد:

پرسش و پاسخ های اینستاگرامی در مورد شهید ادواردو آنیلی

گفتگوی اینستاگرامی مدیر انجمن شهید ادواردو و دکتر قدیری ابیانه در مورد شهید ادواردو برگزار شد

به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) پیج اینستاگرامی شهید ادواردو آنیلی که تخصصی به موضوع این شهید می پردازد و وابسته به انجمن شهید ادواردو آنیلی است در زاد روز شهید ادواردو آنیلی گفتگوی مجازی با دکتر قدیری ابیانه را بصورت آنلاین اجرا کرد که در آن به سوالات مخاطبان در مورد آن شهید نیز پاسخ گفته شد.

پیج شهید ادواردو آنیلی را اینجا ببینید

دیگر برنامه های لایو اینستاگرامی پیج انجمن شهید ادواردو آنیلی را اینجا ببینید

در این گفتگو دکتر قدیری ابیانه به تشریح علل مسلمان شدن ادواردو آنیلی پرداخت و از نبود رسانه های رسمی نقد مسیحیت بصورت علمی انتقاد کرد.

قدیری ابیانه افزود : در شرایطی که تلویزیونها و رسانه های مختلف با ایجاد شبهه سعی می کنند دین جوانان ما را عوض کنند چرا در یک محیط علمی به نقد ادیان دیگر نبپردازیم.

سفیر سابق ایران در مکزیک با اشاره به مسلمان شدن شان علی استون گفت: زمانی که اقای استون مسلمان شد و اتفاقا اقای جمال طاهری مدیر انجمن نیز آن زمان حضور داشت استون حرف جالبی در پاسخ سوال تغییر دین خود زد او گفت من دینم را عوض نکرده ام بلکه آن را گسترش داده ام . من هنوز یک یهودی و یک مسیحی هستم که حالا به آیین اسلام نیز ایمان آورده ام این حرف درست و سنجیده ای است چرا که هیچ مسلمانی نمیتواند بدون قبول حضرت موسی و حضرت عیسی مسلمان باشد البته ما معتقدیم به گفته خود قرآن کریم و شواهد موجود که قابل بحث است ادیان دیگر تحریف شده اند ولی اصل اعتقاد به حضرت موسی و حضرت عیسی در اسلام غیر قابل انکار است و اگر مسلمانی به آن اعتقاد نداشته باشد مسلمان نیست.

جمال طاهری مدیر انجمن شهید ادواردو آنیلی نیز که مجری این برنامه بود. با ذکر چند خاطره  و مسئله انقادات جدی ای را به ستاد نامه رهبری ایراد کرد و از این ستاد خواست قرآن آنلاین در دسترس مبلغین تشیع قرار دهد. او گفت: چندبار ستاد نامه رهبری خودشان با ماجلسه گذاشتند که در این جلسه حجت السلام زائری نیز حضور داشتند ولی این جلسات به هیچ سرانجامی نرسید. در این جلسات از طرف ستاد عنوان شد که اهداف انجمن با اهداف ستاد تا ۹۸ درصد همخوانی دارد اما در عمل اقدامی از سوی ستاد در راستای برنامه ها و طرح های پیشنهادی انجام نگرفت برنامه هایی که حتی برخی از انها هیچ بار مالی در برنداشت و فقط هماهنگی ستادری را می طلبید.

دکتر قدیری ابیانه در این گفتگو جای ساخت فیلم سینمایی و سریال شهید ادواردو آنیلی را در سیستم تبلیغی و فرهنگی کشور خالی دانست.

 

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار