تاریخ انتشار :

مایک جهانک

حادثه ای که باعث مسلمان شدن ستاره معروف هیپ پاپ آلمانی شد

پاسخ سؤالاتم راجع به وجود و هدف واقعی این زندگی را یافتم. من در پرستش خدای خود آرامش و رضایت یافتم. و جامعه جدیدی پیدا کردم و من مطمئناً آدم بهتری شدم.

به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) مایک جهانک قبل از اینکه یک تصادف بد داشته باشد، ستاره معروف هیپ پاپ در آلمان بود. اما این تصادف رانندگی زندگی او را برای همیشه تغییر داد و باعث شد که او اسلام را بپذیرد.

من در یک خانواده معمولی آلمانی بزرگ شدم. مانند همه به مدرسه رفتم ، یک حرفه را یاد گرفتم و بعد کار کردم. موسیقی همیشه اشتیاق من بوده است. به محض اینکه پول خودم را بدست آوردم ، تجهیزات موسیقی خریداری کردم. من آهنگ‌های خودم را نوشتم و موسیقی خودم را ساختم. و آرام آرام راه خود را در کار موسیقی شروع کردم.

به همراه شریک موسیقی من توانستیم قرارداد اول را بگیریم و معروف شدیم و همه جا برنامه می‌گذاشتیم و پول خوبی به دست می‌آوردیم. زندگی به ظاهر خوب بود تا اینکه یک روز صبح ، یک تصادف وحشتناک رانندگی کردم.

همه چیز تغییر کرد

بعد از تصادف رانندگی همه چیز برای من تغییر کرد. هیچ چیز مثل گذشته نبود. خیلی متفکر شدم و از این زندگی که قبلا داشتم تعجب کردم. جوهره این زندگی. دلیل این زندگی. چرا من اینجا بودم؟ این زندگی برای چی بود؟

شب از بالکنم بیرون رفتم و به آسمان نگاه کردم. ماه را نگاه کردم. و فکر کردم:  هدف از این همه چیست؟ چه نقشی داشتم که بازی کنم؟

صحبت با خدا

 من همیشه به خدا ایمان داشته ام و هرگز یک ملحد نبودم. اما من هیچ وقت ربطی به هیچ مذهب رسمی نداشتم.

در مدت زمان پس از تصادف ، نوشته‌هایم تغییر کردند. موضوع نوشته های من خدا بود. من در مورد او نوشتم و به دنبال او می گشتم. در نوشته هایم تسلی پیدا کردم. اما سوالاتی برایم باقی مانده بود. هدف این زندگی چیست؟

یک خواب بیدار

سپس یک شب ، من یک رویای عجیب اما شگفت انگیز داشتم. در زمان دیگری بودم. در زمانی که ماشین یا هواپیما نبود. من در بیابانی در بیرون دیوارهای یک شهر ایستاده بودم. شترها را در کاروانی که در حال قدم زدن به سمت شهر بودند ، دیدم.

و در کنار من مرد خوش رو با موی سیاه و ریش بود. او یک چوب در دست داشت. و از آن برای نوشتن چیزی در ماسه ها استفاده کرد. بعد به من نگاه کرد. او از من پرسید که آیا من آنچه را که می نویسد فهمیده ام…  بعد بیدار شدم.

این خواب مرا لرزاند. و من دو ساعت گریه کردم.

رویایی در مورد اسلام

بعداً این رویا را به افراد مختلف گفتم. و چند تن از دوستان من این خواب را تعبیر خواب در مورد اسلام دانستند.

 آرامش

شروع کردم به خواندن در مورد اسلام. و بعد من فقط به شهر آخن رفتم ، جایی که ما یک مرکز بزرگ اسلامی داریم. و من شهادتین را خواندم. و مسلمان شدم.

به آدم بهتری تبدیل شدم

بعد از شهادتین، شروع به یادگیری معنای مسلمان بودن کردم. پنج نماز روزانه را یاد گرفتم. خواندن قرآن را شروع کردم. مسلمان شدن زمان می برد. پاسخ سؤالاتم راجع به وجود و هدف واقعی این زندگی را یافتم. من در پرستش خدای خود آرامش و رضایت یافتم. و جامعه جدیدی پیدا کردم و من مطمئناً آدم بهتری شدم.

قبل از مسلمان شدن ، خارجی ها را خیلی دوست نداشتم. اما با آموختن در مورد تنوع جامعه اسلام، از هرگونه نژاد پرستی که هنوز در درونم مانده است ، دست کشیدم و زندگی قدیمی خود را در تجارت نمایش پشت سر گذاشتم.

بازدید از خانه خدا

رفتن به حج و عمره برای من تجربه خارق العاده‌ای بود. دیدن این تنوع زیبای افرادی که همه خدا را عبادت می کنند حیرت انگیز بود.

تعمق در تاریخ جامعه بشری ما از اولین پیامبر آدم ، حضرت ابراهیم ، پدر سه دین اصلی جهان و پیامبر محبوب ما محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) واقعاً فروتنانه بود.

برای کسانی که هنوز در حال جستجو هستند می‌گویم: به آسمان نگاه کنید. به این آفرینش شگفت انگیز نگاه کنید. نگاه کنید که چقدر عالی همه چیز ایجاد شده است. به قلب‌هایتان گوش کنید. و خدا را پیدا خواهید کرد. شما اسلام را پیدا خواهید کرد. در این زندگی هدف را پیدا خواهید کرد. آرامش و رضایت در انتظار شماست.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


  1. ناشناس گفت:

    من یک نفر پزشک هستم تمام افتخار من ایمان آوردن به دین مقدس اسلام است وبا تمام وجود عشق خداوند و عاشق قران هستم

آخرین اخبار