تاریخ انتشار :

رپورتاژ خبری 2

با سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز وب‌رمز با کمترین هزینه کسب‌وکار خود را آنلاین کنید

اگر شما به یک سایت شرکتی یا یک سایت برای معرفی حرفه و هنر خود نیاز دارید سایت‌ساز انتخاب مناسبی برای ارائه رزومه و نمونه کار شما خواهد بود.

با سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز وب‌رمز با کمترین هزینه کسب‌وکار خود را آنلاین کنید

شرکت وب‌رمز ارائه‌دهنده راهکارهای فناوری اطلاعات، در راستای توسعه تجارت الکترونیک کشور و با هدف حمایت از صاحبان مشاغل، در زمستان گذشته از دو محصول استارتاپی خود تحت عنوان سایت ساز وفروشگاه‌ساز هیرو در جشنواره وب و موبایل ایران رونمایی کرد.
سایت‌ساز و فروشگاه ساز هیرو یک سایت آماده با تمام قابلیت های یک سایت کامل را با هزینه کمتر از طراحی سایت اختصاصی و نیمه‌اختصاصی در اختیار کارآفرینان جوان، صاحبان کسب‌وکار و فریلنسرها قرار می‌دهد تا کسب‌وکار خود را در بستر وب معرفی کنند.
سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز وب‌رمز از نظر امنیت با سایت‌های دیگر هیچ تفاوتی نداشته و با خرید SSL می‌توانید سطح بالایی از امنیت را برای اطلاعات سایت و کاربران سایت فراهم کنید.

 

با سایت‌ساز وب‌رمز کسب‌وکار خود را بسازید

برای داشتن یک سایت تنها کافیست یک قالب و یک نام انتخاب کنید. قالب‌های سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز وب‌رمز برای انواع کسب‌وکار طراحی و بهینه‌سازی شده است. داشتن یک وب‌سایت در بستر اینترنت به بیشتر دیده شدن شما توسط کاربران اینترنت کمک می‌کند. یک کاربر بدون اینکه شما را بشناسد به دنبال یک نیاز از طریق موتورهای جستجو به سایت شما هدایت می‌شود.

سایت‌ساز وب‌رمز با بهره‌گیری از سیستم مدیریت محتوای وردپرس فارسی یک راهکار آسان و بی‌دردسر را برای مدیریت یک سایت، بدون نیاز به دانش کدنویسی ارائه کرده است.

با سایت‌ساز وب‌رمز در مدت چند ساعت می‌توانید اطلاعات را در سایت خود کامل کنید و بلافاصله سایت شما را در بستر وب به صورت فعال نمایش می‌یابد.

قالب‌های متنوع و جذاب سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز وب‌رمز یک ظاهر جذاب و ریسپانسیو را برای سایت شما ایجاد می‌کند.

ریسپانسیو بودن یک سایت بدین معنی است که یک سایت در صفحه نمایش موبایل و تبلت نمایش درستی داشته باشد و آیتم‌های موجود در صفحه در نمایش موبایلی دچار به هم ریختگی نشود.

 

سایت‌ساز چه تفاوتی با فروشگاه‌ساز دارد؟

اگر شما به یک سایت شرکتی یا یک سایت برای معرفی حرفه و هنر خود نیاز دارید سایت‌ساز انتخاب مناسبی برای ارائه رزومه و نمونه کار شما خواهد بود.

اما اگر قصد دارید از طریق سایت خود امکان فروش یک محصول فیزیکی یا دانلودی را داشته باشید استفاده از فروشگاه‌ساز وب‌رمز با قابلیت افزودن محصول به سبد خرید و اتصال سایت به درگاه پرداخت امکان فروش آنلاین را به سادگی برای شما فراهم می‌کند.

 

ویژگی‌های فروشگاه‌ساز وب‌رمز

تیم طراحی و توسعه وب‌رمز با استاندارد سازی کدهای فروشگاه‌ساز، ارورهای رایج دراستفاده از فروشگاه‌سازهای دیگر شرکت‌ها را برطرف کرده و توانسته سرعت و کارایی مشابه یک سایت فروشگاهی کامل را برای کاربران فروشگاه‌ساز ارائه کند و با ارائه میزبانی حرفه‌ای، پشتیبانی کاملی را برای صاحبان مشاغل فراهم کرده است. از ویژگی‌های مهم فروشگاه‌ساز وب‌رمز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • فروشگاه‌ساز وب‌رمز امکانی را فراهم می‌کند تا بتوانید به تعداد نامحدود محصول به سایت خود اضافه کنید و برای محصولات خود دسته‌بندی ویژه‌ای داشته باشید.
  • با توجه به اینکه کدهای فروشگاه‌ساز برای موتور جستجوی گوگل بهینه شده است می‌توانید با محتوای با کیفیت در صفحه ابتدایی گوگل ظاهر شوید.
  • اگر قصد دارید فروشگاه اینترنتی خود را توسط چندین ادمین مدیریت کنید فروشگاه‌ساز وب‌رمز امکان ایجاد چندین اکانت مدیریتی با تعیین سطح دسترسی مشخص برای هر کدام را فراهم می‌کند.
  • با تعیین تعداد موجودی برای هر کدام از محصولات سایت می‌توانید حجم سفارش را بر اساس موجودی محصول مدیریت کنید.
  • با استفاده از سیستم تخفیف می‌توانید برای مناسبت‌های خاص روی محصولات مورد نظر خود تخفیف اعمال کنید
  • امکان نمایش دسته‌ای محصولات پرفروش، محصولات پربازدید و جدیدترین محصولات در فروشگاه ساز وب‌رمز فراهم شده است.
  • با سیستم گزارش‌گیری فروش نیز می‌توانید شاهد رشد درآمد خود باشید .
  • درگاه‌های پرداخت فارسی و انگلیسی امکان پرداخت آنلاین را برای مشتریان شما فراهم می‌کند. در نظر داشته باشید به دلیل حساسیت بالای اطلاعات بانکی کاربران، سایت‌های فروشگاهی حتما باید گواهینامه امنیتی داشته باشند. شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که گواهینامه امنیتی چگونه از سایت شما محافظت می‌کند؟ تقریبا تمامی سایت‌ها در حال تبادل اطلاعات با کاربرانشان هستند. گاهی این اطلاعات در حد نام و ایمیل برای یک ثبت نام ساده از کاربر دریافت شده و در سایت ثبت می‌شود. اما گاهی هم اطلاعات مهم‌تری مانند اطلاعات کارت بانکی مشتریان بین کاربر و سایت در حال تبادل است و لازم است در بالاترین سطح ممکن امنیت این اطلاعات حفظ شود.

 

گواهینامه امنیتی SSL در واقع پروتکلی است که تبادل اطلاعات بین کاربر و سایت را کدگذاری می‌کند. در این صورت زمانی که یک هکر به قصد سرقت اطلاعات بانکی به بستر تبادل اطلاعات نفوذ کند موفق به بازیابی اطلاعات سرقت شده نخواهد بود زیرا این اطلاعات به صورت کد بوده و به شکلی نامفهوم نمایش می‌یابد.

 

کلام آخر

یک سایت به منزله شناسنامه کسب‌وکار شماست. با سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز وب‌رمز کسب‌وکار خود را به منزل مشتریانتان ببرید و آن را به صورت حرفه‌‌ای معرفی کنید.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار