تاریخ انتشار :

مرکز اسلامی ژوهانسبورگ

دوره مجازی دین شناسی و معیارهای دین صحیح به زبان انگلیسی

مرکز اسلامی ژوهانسبورگ در آفریقای جنوبی جلسات مجازی درس‌هایی از فلسفه اسلامی را که پیش از این در ماه رمضان آغاز شده بود، با محوریت دین‌شناسی ادامه می‌دهد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)از آفریقای جنوبی؛ این دوره که به صورت مجازی و روزانه برگزار شده است، پس از این به صورت هفتگی برپا می‌شود.

برخی از مباحثی که در طول دوره ارائه می‌شود به این شرح است؛ نقش خرد در جستجوی دین واقعی و معرفی حکمت به عنوان پیامبر درونی خدا، منبع دین واقعی،‌ ضرورت دین و اینکه اگر عقل داریم و می‌توانیم دانش کسب کنیم، چرا ما به دین نیاز داریم؟ و معیارهای دین صحیح چیست؟

با پایان این دوره، شرکت‌کنندگان نه فقط از نظر منطقی آگاه هستند، بلکه به نوبه خود قادر خواهند بود که افراد دیگری را که در جستجوی مسیر واقعی دین هستند نیز متقاعد کنند.

هم اکنون ۲ هزار و ۸۰۰ نفر از ۴۸ کشور جهان در این طرح شرکت کرده‌اند که ۲۴۲ نفر آنان مدرک دکترا دارند. مخاطبان این برنامه مسلمانان شیعه و سنی، مسیحیان، هندوها و یهودیان هستند که به زبان انگلیسی تسلط دارند.

به منظور استفاده از اطلاعاتی که تاکنون در این دوره ارائه شده است، تمام سخنرانی‌ها در دسترس قرار گرفته‌اند و علاقه‌مندان می‌توانند در هر زمان از آنها استفاده کنند.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار