تاریخ انتشار :

جامعه اسلامی تگزاس شرقی

ابتکار برگزاری مراسم مجازی «درهای باز مسجد»توسط جامعه اسلامی تگزاس

جامعه اسلامی تگزاس شرقی در آمریکا اقدام به برگزاری مراسم مجازی «درهای باز مسجد» و همچنین توزیع وعده های غذایی رایگان در میان نیازمندان کرده است.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از « cbs19.tv»، جامعه اسلامی تگزاس شرقی در آمریکا اقدام به برگزاری مراسم مجازی «درهای باز مسجد» کرده است.

این مراسم امروز (سه شنبه ۲۳ اردیبهشت) راس ساعت ۶ عصر برگزار می شود و همه افرادی که دسترسی به اینترنت و صفحات مجازی دارند می توانند از این برنامه استفاده کنند.

«درهای باز مسجد » یک مراسم سالیانه است که جامعه اسلامی تگزاس شرقی آن را برگزار می کند اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این مراسم به طور مجازی برگزار می شود.

این هفدهمین سال است که مراسم درهای باز مسجد در تگزاس اجرا می شود و اولین بار است که افراد به طور مجازی در این مراسم شرکت می کنند.علاقه مندان می توانند یا استفاده از «لایو» فیس بوک یا «زوم» در این مراسم شرکت داشته باشند.

در این برنامه توضیحات مفصلی درباره اسلام و تاثیر کوید-۱۹ بر روی جامعه اسلامی تگزاس شرقی ارائه می شود.این مرکز همچنین امشب وعده های غذایی رایگان در اختیار نیازمندان قرار می دهد.

«انوار خلیفه» عضو جامعه اسلامی تگزاس شرقی در این باره گفت: ما وعده های غذایی را برای همه آنهایی که نیاز به داشتن غذای گرم دارند آماده کرده ایم و همه شهروندان می توانند از این امکان بهره مند شوند.

منبع: شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار