سبک زندگی اسلامی
اینفوگرافی خوب و بدهای افطار برای حفظ سلامتی

بهتر است ابتدا با یک نوشیدنی گرم و یک شیرینی طبیعی مانند خرما یا مویز روزه را باز کرده و بعد از مدت کوتاهی از سوپ‌های سبک و کم‌چرب یا کمی نان و پنیر و گردو استفاده کرد. خیلی از افراد با افطار دیگر نیازی به خوردن شام ندارند؛ اما نوجوانان، افراد لاغر و روزه‌اولی‌ها می‌توانند شام سبکی را نیز میل کنند.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) مطالب دیگر در مورد روزه و روزه داری را اینجا ببینید

در زمان افطار بخاطر مدت زمان زیادی که بدن موارد غذایی دریافت نکرده است و فعل و انفعالاتی که در این مدت در بدن رخ داده است باید نکاتی را رعایت کرد نکاتی که برخی از آنها نیز در روایات مورد تاکید قرار گرفته است.

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما