تاریخ انتشار :

مشاور سياسي سابق مارگارت تاچر خواستار شد؛

لایحه‌ای برای ممنوعیت قرآن در معابر عمومی تصویب شود

او همچنین اضافه کرد: هرکسی در معابرعمومی با صدای بلند قرآن بخواند تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرد و زندانی می‌شود.

رهیافتگان : « لرد کریستوفرمون‌کتون» سیاستمدار کهنه‌کار انگلیسی، به تازگی یک پیشنهاد تکان دهنده به پارلمان این کشور داده است اوخواستار شده است: لایحه‌ای  در کنگره ارائه شود مبنی براین‌که تمام معابری که قرآن آنجاها وجود دارد شناسایی و ممانعت صورت بگیرد‌ زیرا وجود قرآن باعث تحریک  به قتل می‌شود.

مشاور سیاسی سابق مارگارت تاچر نخست وزیر اسبق انگلیس، در حال حاضر روزنامه نگارشناخته شده و فعال سیاسی است که در سایت «The World Net Daily» مقاله می‌نویسد و مخالف استفاده از قرآن در معابر عمومی است مخصوصا این‌که  او می‌خواهد این مسئله غیرقانونی اعلام شود.

او می‌گوید: تقریبا در سرتاسر جهان، تمام فعالیت‌های تروریستی که در یک ربع قرن گذشته انجام شده توسط مسلمانان بوده که از قرآن تبعیت کرده‌اند.

او همچنین اضافه کرد: هرکسی در معابرعمومی با صدای بلند قرآن بخواند تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرد و زندانی می‌شود.

گفتنی است؛ این اظهار نظر گستاخانه «کریستوفرمون‌کتون» ممکن است مورد تایید سیاستمداران سیاستمداران و ممنوعیت قرآن در معابر عمومی شود. او قرآن را عامل اصلی حرکت‌های تروریستی اعلام کرده است که باید حذف شود و می‌گوید جناح‌ها و جنبش‌های مختلف که مدعی حرکت دینی و سیاسی هستند چه در انگلیس و چه در سرتاسر دنیا از قرآن پیروی می‌کنند و اقدامات تروریستی انجام می‌دهند.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار