تاریخ انتشار :

اسپانیا

بانوی اسپانیایی استاد تربیت بدنی مسلمان شد

این شهروند اسپانیایی که به عنوان استاد تربیت بدنی فعالیت میکند، اسلام خود را اعلام کرد و نام “نور” را برای خود برگزید، و او شهادتین را در یک فضای معنوی و نورانی آمیخته با نوای لا اله الا الله و الله اکبر حضار متاثر از این صحنه فوق العاده، ادا کرد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) گروه ترجمه سایت رهیافته – مترجم از زبان عربی – فاطمه سادات عظیمی / در یک فضای باشکوه مذهبی، مسجد اولاد ابراهیم بعد از نماز ظهر روز یکشنبه ۸ آوریل سال جاری شناخته شد، یک زن اسپانیایی پس از گفتن شهادتین اسلام آوردن خود را اعلام کرد… و در سخنانی استاد نجیب آزواغ امام جمعه آن مسجد، بر فضیلت های اسلام بر ما و خوبی های بزرگی که ملت اسلامی در آن زندگی میکنند، تاکید کرد. به ویژه پس از موارد فزاینده‌ی پذیرش اسلام توسط بیگانگان. و در مقابل جمع زیادی از نمازگزاران، این شهروند اسپانیایی که به عنوان استاد تربیت بدنی فعالیت میکند، اسلام خود را اعلام کرد و نام “نور” را برای خود برگزید، و او شهادتین را در یک فضای معنوی و نورانی آمیخته با نوای لا اله الا الله و الله اکبر حضار متاثر از این صحنه فوق العاده، ادا کرد.

لازم به ذکر است که مسجد اولاد ابراهیم در شهر ناظور، قبلا هم به این شناخته شده بود که افراد بسیاری با ملیت های مختلف در آن دین اسلام را در آغوش گرفتند.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار