تاریخ انتشار :

بازیکنان و مربیان تیم کامرونی

اعضای یک تیم فوتبال کامرون مسلمان شدند

اعضای یک تیم فوتبال جوانان از کشور آفریقایی کامرون پس از گذراندن ۲ ماه در اردوی تمرینی در شهر دبی، از مسیحیت به اسلام مشرف شدند.

 

8587906782832245383985646327

 

به گزارش رهیافتگان : هر ۲۳ بازیکن این تیم با ادای شهادتین در سازمان فعالیت‌های خیریه‌ و امور اسلامی دبی، مسلمان شدند.
این تیم فوتبال، متعلق به آکادمی فوتبال جوانان نیازمند، بی‌خانمان‌ و یتیم کامرون است.
جاوید خطیب، مشاور دینی سازمان‌ فعالیت‌های خیریه و امور اسلامی دبی گفت: بسیار ستودنی است که در سنی که بیشتر جوانان به دنبال تفریح و سرگرمی هستند، این مردان جوان به جست‌وجوی دین و آگاهی می‌پردازند.
بنابراین گزارش، بازیکنان و مربیان این تیم کامرونی به دلایل مختلف از جمله درک آرامش اسلام و مهربانی مردم مسلمان تصمیم به تشرف به اسلام گرفتند.
خطیب گفت: آن‌ها تحت تأثیر نحوه رفتار مسلمانان قرار گرفتند اما بیش از همه محبت و احترامی که دریافت می‌کردند، آن‌ها را تحت تأثیر قرار داد. این فوتبالیست‌ها جوانان کم‌بضاعتی هستند که در اینجا با آنان مانند یک برادر رفتار می‌شد.
وی افزود: ما می‌خواستیم مطمئن شویم که آن‌ها در این مدت درک درستی از اسلام پیدا کرده باشند. بیشتر سوالات آنان در مورد حرام و حلال، مشروبات الکلی و سیمای حضرت عیسی(علیه السلام) در دین اسلام بود که به آن‌ها پاسخ داده می‌شد.
سازمان فعالیت‌های خیریه و امور اسلامی دبی یکی از سازمان‌های امارات است که در زمینه جذب افراد به دین اسلام از طریق برگزاری برنامه‌های مختلف تلاش می‌کند.
هر سال شمار زیادی از گردشگران در امارات مسلمان می‌شوند.

منبع: پایگاه خبری «World Bulletin»-ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار