تاریخ انتشار :

جنبش تبلیغ اسلام

تشکیل جنبشی فعال با هدف معرفی دین اسلام در المپیک ۲۰۱۶ برزیل

“خالد رزق تقی الدین” رئیس شورای عالی امامان جماعت و امور اسلامی برزیل گفت: این جنبش تحت عنوان ” اسلام را بشناس” برگزار خواهد شد و در مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ نیز تجریه خود را پس داده است و مورد استقبال تماشاچیان جام قرار گرفت.

 

 

68148_799

به گزارش رهیافتگان به نقل از شیعه نیوز:، شورای عالی امامان جماعت و امور اسلامی برزیل خود را برای یک جنبش تبلیغ اسلام در خلال المپیک ۲۰۱۶ که قرار است در این کشور برگزار شود آماده می‌کند.

“خالد رزق تقی الدین” رئیس این شورا در گفتگو با خیرگزاری آناتولی گفت: این جنبش تحت عنوان ” اسلام را بشناس” برگزار خواهد شد و در مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ نیز تجریه خود را پس داده است و مورد استقبال تماشاچیان جام قرار گرفت.

وی افزود: در این اقدام از جوانان مسلمان مقیم در برزیل استفاده و تلاش می‌شود تصویری درست از دین اسلام ارائه گردد به ویژه اینکه میلیونها نفر از سرتاسر جهان در مسابقات المپیک شرکت می کنند.

“محمد حسین الزغبی” رئیس اتحادیه موسسات اسلامی در برزیل نیز در اینباره گفت: در خلال این جنبش جدید به دنبال تحقق هدفی بزرگتر از مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ هستیم و سعی داریم با استفاده از وسایل مختلف حقیقت دین اسلام را به تماشاگران مسلمان و غیر مسلمان بشناسانیم.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار