تاریخ انتشار :

پاسخ به سوالات ملحدین

چرا من مسلمانم؟

این موارد تنها بخش کوچکی از شگفتی های قران و دستورات اسلام است که علم مدرن پس از ۱۴۰۰ سال به آن اقرار می‌کند. کاملا واضح و مبرهن است که پیروی از دستورات اسلام نه تنها موجب سعادت دنیوی و اخروی بلکه یک عامل موثر در ارتقای سلامت جسم و روح انسان است

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که چرا دین ما اسلام است. چرا در عصر تکنولوژی و فناوری ما مقید به انجام دستورات اسلام هستیم؟ آیا به راستی انجام دستورات اسلام نشانه تحجر و عقب ماندگی نیست؟

دیگر مطالب پاسخ به سوالات ملحدین را اینجا ببینید

اجازه دهید ببینیم نظر معتبر ترین مراکز و سایت های علمی در اینباره چیست.

?قرآن: نماز بخوانید
?علم: تحقیقات ما نشان می‌دهد که نماز میتواند قدرت فوق العاده ایی به روان انسان ببخشد که این قدرت، یک عامل بسیار موثر در کاهش تنش و استرس می باشد (مجله بین المللی تحقیقات پیشرفته)

https://bit.ly/3aAGTVO
________________________
?قران: روزه بگیرید
?علم: روزه ماه رمضان میتواند تاثیر چشمگیری در چگونگی سوخت و ساز پروتئین هایی داشته باشد که باعث کاهش مقاومت انسولین و حفظ وزن ایده آل بدن می‌شود. همچنین روزه ماه رمضان اثرات مثبت زیادی بر کارکرد اندام ها دارد.(سایت پزشکی مدیکال اکسپرس)

https://bit.ly/2v4KWuv
________________________

?قرآن: از غذاهای حلال استفاده کنید.
?تحقیقات علمی: بر اساس یک بررسی علمی رژیم غذایی حلال سالم‌ترین رژیم غذایی محسوب می‌شود و موارد حرام شده در قرآن با مضرات سلامتی همراه است
(سایت علمی semanticscholar)

https://bit.ly/2wGn1lA

________________________

?قرآن: قمار نکنید
?تحقیقات علمی: چندین مطالعه اثر سو قمار بر اشخاص و جامعه را تائید میکند. افراد قمارباز از افسردگی، اضطراب، مشکلات معده، میگرن، بیخوابی، اختلالات روده و افکار خودکشی رنج می‌برند. (سایت پزشکی webmd)

https://wb.md/38wRHTL
________________________
?قرآن: شراب ننوشید
?تحقیقات علمی: در یک تحقیق جدید روی موش ها ،یک تیم علمی دریافت که الکل به DNA سلول های بنیادی آسیب میزند. دکتر پاتل رهبر این تحقیق گفت ما در این سلول ها پس از مصرف الکل مقداری زیادی آسیب به DNA را مشاهده کردیم. ذرات DNA از بین رفتند. ذرات شکستند و همگی نابود شدند.(سایت علمی ساینس آلرت)

https://bit.ly/3aG4C74
________________

?قرآن : با همجنس خود رابطه برقرار نکنید
?تحقیق علمی: افراد همجنسگرا در معرض خطر خودکشی قرار دارند. همچنین افراد همجنسگرا در معرض ابتلا به دیس مورفیا، بیماری مقاربتی جنسی، اچ آی وی، سیفلیس،سوزاک،هپاتیت aوb، ویروس پاپیلوم انسانی، پارگی اسفنکتر مقعد و بی اختیاری مدفوع قرار دارند.(مرکز پزشکی هاپکینز، سی ان ان)

https://bit.ly/2Q1t7Um
https://bit.ly/2TBhrKr
_______________________
?رسول اکرم(ص): زنها از عطر محرک استفاده نکنند.
?تحقیق علمی: محققان کره جنوبی یک مطالعه بر مبنای تصویرسازی تشدید مغناطیسی کارکردی انجام دادند که نشان داد عطر زنان میتواند مردان را از لحاظ جنسی تحریک کند. تحریک جنسی از طریق عطر زنان باعث فعال شدن بخش هایی از مغز مردان می‌شود. (ژورنال علمی پزشکی پاپ مد)

https://bit.ly/2vHdU4c

_______________________

?رسول اکرم(ص): فرزندان خود را ختنه کنید
?تحقیق علمی: بر اساس تحقیقات دانشگاه سیدنی استرالیا مردان ختنه نشده ۸۰ درصد بیشتر در خطر ابتلا به بیماری های مزمن پوست ختنه گاه هستند. نتیجه این تحقیق نشان می‌دهد که ختنه مانند یک واکسیناسیون باعث پیشگیری از بیماریهای مقاربتی می‌شود.(دانشگاه سیدنی استرالیا)

https://bit.ly/3cKoIPC

_______________________

?اسلام: به بدن و اندام نامحرمان نگاه نکنید و با نامحرمان خلوت نکنید.
?تحقیق علمی: تماشای اندام و خلوت کردن با زنان می‌تواند سلامت شما را به خطر بیندازد. براساس تحقیقات محققان دانشگاه والنسیای اسپانیا، فقط پنج دقیقه خلوت کردن با زنان، سطح کورتیزول و هورمون استرس را افزایش می‌دهد که می‌تواند پیامد خطرناکی برای جسم داشته باشد .
(دیلی تلگراف)

https://bit.ly/3cNmKhw

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار