تاریخ انتشار :

آستان مقدس کاظمین

برگزاری مسابقه «چهل پرسش درباره امام مهدی(عجل الله فرجه شریف)»

آستان مقدس کاظمین از برگزاری مسابقه «چهل پرسش درباره امام مهدی(عج)» باهدف آگاهی بخشی به مومنان درباره زندگی این امام همام، خبر داد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )    به نقل از الجوادین، بخش امور فکری و فرهنگی در دبیرخانه آستان مقدس کاظمین، مسابقه «چهل پرسش درباره امام مهدی(عجل الله فرجه شریف)» را به راه انداخته است.

این مسابقه با هدف آموزش و آگاهی بخشی مومنان درباره امام مهدی(عجل الله فرجه شریف) و تشویق آنها برای آشنایی با زندگی و شخصیت این امام همام برگزار می شود.

دبیرخانه آستان مقدس کاظمین درباره شرایط شرکت در این مسابقه، گفت: سن شرکت کنندگان کمتر از ۱۳ سال نباشد؛ کپی شناسنامه یا کارت هویت به همراه پرسشنامه به بخش امور فکری و فرهنگی یا بخش روابط عمومی یا بخش امور بانوان در صحن کاظمی ارسال شود و آخرین زمان تحویل پرسشنامه ها تا روز ۱۰ شعبان ۱۴۴۱ مطابق با ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ است.

اگر علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه نتوانند نسخه ای از پرسش های این مسابقه را به دست بیاورند می توانند به لینک http://aljawadain.org/pdf/slide/21.pdf مراجعه کنند.

این دبیرخانه اعلام کرد: این آستان با برپایی مراسمی در روز میلاد امام مهدی(عجل الله فرجه شریف) به ۲۰ نفر اول این مسابقه جوایز مالی به ارزش ۱۰۰ هزار دینار اعطا می کند.

منبع: شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار