تاریخ انتشار :

پیتر

مسلمان شدن جوان کامرونی بعد از حمله تروریستی افراطی های آلمانی

یک جوان آلمانی که همراه با دوستانش شب را بیرون سپری می کرد و از حمله تروریستی در شهر هاناو جان سالم به در برده، تصمیم گرفت به دین اسلام روی آورد.

به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) یک جوان آلمانی که از حمله تروریستی راست های افراطی در ۱۹ فوریه ۲۰۲۰ در شهر هاناو در ایالت هسن آلمان جان سالم به در برد، به دین اسلام گروید.

 پیتر که همراه دوستانش به شهر رفته بودند تا شب لذت بخشی را با هم سپری کنند، در عوض شب وحشتناکی را در هاناو گذراندند و  در حمله تیراندازی که توسط یک راست افراطی انجام گرفت، ۸ نفر از جمله چند مسلمان  جان خود را از دست دادند.

پیتر نیز در صحنه جنایت بود، اما او زنده ماند. دوست وی محمد نیز جان سالم به در برد اما او شاهد کشته شدن دیگران در کنارش بود.

والدین پیتر اهل کامرون هستند، اما او در آلمان بزرگ شد. دوستان وی از پیشینه های مختلف فرهنگی و مذهبی بودند.

دوستان پیتر مسلمان و غیرمسلمان بودند. یکی از بهترین دوستان وی مسلمان بود و غالباً با او بحث های فلسفی داشت. درباره معنای زندگی ، نقش خدا و نقش انسان در این زمین بحث هایی بود که آن ها با هم داشتند.

شاهد حمله و زنده ماندن از حادثه تروریستی، زندگی پیتر را به کلی تغییر داد. او این حمله را همانند نشانه ای از جانب خدا می دید و رحمتی از سوی خدای متعال که به او فرصت دیگری برای درست زندگی کردن داده است.

 جامعه مسلمانان آلمان خبر ایمان آوردن پیتر را در توییتر به اشتراک گذاشتند و گرویدن او به دین اسلام در این روزهای تاریک مانند تک چراغی می ماند.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار