تاریخ انتشار :

انگلیس

مدارس اسلامی در صدر بهترین مدارس انگلیس

مدارس اسلامی همچنان از نظر مهارت های آموزشی و تربیتی در فهرست برترین مدارس انگلیس قرار دارند.

به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)  به نقل از الجزیره، مدارس اسلامی در انگلیس نه تنها یک جایگزین امن برای فرزندان مهاجران مسلمان برای حفظ هویت دینی و اجتماعی شان به شمار می آیند، بلکه یک رقیب قوی برای مدارس مختلف این کشور هستند. زیرا مدارس اسلامی موفق شدند تا آموزش آکادمیکی و تربیتی بی نظیری را به دانش آموزان خود ارایه دهند.

مدارس اسلامی در انگلیس، نتایج آکادمیکی فوق العاده ای را کسب کرده اند، به طوری که در صدر بهترین مدارس انگلیس قرار گرفتند.

پس از گذشت ماهها از صدور بیانیه وزارت آموزش و پرورش انگلیس مبنی بر وجود سه مدرسه اسلامی در فهرست برترین موسسه های آموزشی در این کشور، فهرست جدید این وزارتخانه حاکی از آن است که مدرسه اسلامی دخترانه «توهیدول» رتبه اول را از نظر آموزش و پرورش و پیشرفت عملکرد دانش آموزان در میان مدارس این کشور به دست آورده است.

دانش آموزان این مدرسه علاوه بر کسب مهارت های آموزشی، بالاترین نمره را در زبان انگلیسی، ریاضی و علوم کسب کرده اند.

براساس آمار کمیته رده بندی، ۸۳ درصد از دانش آموزان دختر، نمره های بالایی را در انگلیسی و ریاضی کسب کردند؛ همچنین ۶۳ درصد از آنها در زبان انگلیسی به سطح لیسانس رسیدند.

این مدرسه اسلامی در لندن نسبت به سایر موسسه های آموزشی برتری دارد و دانش آموزان آن توانستند بالاترین معدل (۱۶٫۲) را در میان مدارس انگلیس به دست آوردند.

منبع: شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار