تاریخ انتشار :

سومین همایش سالانه مسلمانان سیاه پوست آمریکایی

برگزاری همایش سالانه مسلمانان با عنوان، احیای جوانان مسلمان در امریکا

سومین همایش دو روزه سالانه مسلمانان سیاه پوست امسال با موضوع «احیای جوانان مسلمان» قرار است آخر هفته ۱۱-۱۲ آوریل در آتلانتای ایالت جورجیای آمریکا برگزار گردد.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) سومین همایش سالانه مسلمانان سیاه پوست آمریکایی امسال با عنوان  «مسلمانان سیاه پوست آمریکا: احیای جوانان مسلمان» در آخر هفته ۱۱ تا ۱۲ آوریل برگزار می‌شود.

این همایش یک گردهمایی دو روزه از رهبران، معلمان، فعالان و دستاوردهای ملی و محلی است که به هدف آینده نگری برای ایجاد اتحاد در جامعه سیاه پوستان آمریکا برگزار می شود. همایش مذکور شامل بخش های مختلف از جمله جلسات گفتمان، سخنرانی، تلاوت قرآن و شعرخوانی می باشد.

به گفته برگزارکنندگان تمرکز امسال همایش جذب مجدد جوانان از طریق سخنرانی ها خواهد بود. و فضایی را برای جوان مسلمان آمریکایی – آفریقایی فراهم می سازند تا بتوانند در باره مسائل و مشکلات شان به بحث و تبادل نظر بپردازند و ایجاد روابط را با یکدیگر یاد بگیرند.

این همایش همچنین شرایطی را برای گفتگو پیرامون مباحث نژادپرستی، تنوع فرهنگی و توانمندسازی مذهبی و به ویژه مشکلات روز نسل جوان ایجاد می کند.

گفتنی است ماه فوریه، ماه تاریخ سیاه پوستان می باشد و در این ماه جوامع سیاه پوست رویدادها و نشست های متعددی برگزار می کنندد این نشست سال گذشته در آتلانتا برگزار شد و محققان مسلمان آمریکایی آفریقایی تبار از سرتاسر کشور در آن حضور به هم رساندند.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار