تاریخ انتشار :

کویت

فعالیتهای دینی کمیته معرفی اسلام در کویت

کمیته معرفی اسلام در کویت، کمپینی را به منظور برقراری ارتباط بین مسلمانان و غیر مسلمانان و تبیین جایگاه حضرت مسیح(ع) در میان مسلمانان برگزار کرد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )به نقل از الوطن، کمیته معرفی اسلام در کویت کمپینی را به منظور تقویت ارتباط مسلمانان با اقلیت های غیرعرب زبان در قالب فعالیت های تبلیغی برگزار کرد.

برهمین اساس، اداره امور بانوان در کمیته معرفی اسلام  برای چهارمین سال متوالی به برگزاری نشستی با عنوان «ما عیسی را دوست داریم» اقدام کرد که شماری از شخصیت های اجتماعی، فرهنگی و دینی مسلمان و غیرمسلمان در آن حضور داشتند.

«اقبال الحجی» رئیس بخش تبلیغات در اداره امور بانوان در الروضه، گفت: هدف این کمپین، معرفی اسلام و تبیین جایگاه حضرت عیسی مسیح(علیه السلام) در میان مسلمانان و محبت آنها به این پیامبر اولوالعزم است.

الحجی افزود: این کمیته در چارچوب این کمپین، نشست ها و نمایشگاه های کوچکی برای نزدیک سازی مسلمانان و غیر مسلمانان و برقراری ارتباط بین آنها برگزار کرد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه حاوی جلوه های بصری و سخنرانی های تعدادی از علمای مسلمان درباره حضرت عیسی(علیه السلام) و ارایه برخی از کتاب ها درباره این حضرت(ع) از منظر دین اسلام است.

الحجی گفت: فعالیت های دیگری نیز درمکان هایی همچون بازارها و مساجد برگزار شد و بروشورهایی درباره معرفی اسلام و حضرت عیسی (علیه السلام) بین مردم توزیع شد.

رئیس بخش تبلیغات کمیته معرفی اسلام گفت: سخنرانی های متعددی همچون سخنرانی «حسن طه» مبلغ کویتی درباره معرفی اسلام و حضرت عیسی(علیه السلام) در مقر اداره بانوان در الروضه برگزار شد.

منبع: شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار