تاریخ انتشار :

دانشگاه امام صادق(ع) و انجمن رفتار سازمانی

برگزاری وبینار بین المللی ادیان ابراهیمی و تئوریهای مدیریت

وبینار بین المللی «ادیان ابراهیمی و تئوریهای مدیریت؛ فرصتها و چالشها» روز ۲۹ بهمن با همکاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، دانشگاه امام صادق(ع) و انجمن رفتار سازمانی برگزار می گردد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )وبینار بین المللی «ادیان ابراهیمی و تئوریهای مدیریت؛ فرصتها و چالشها» روز ۲۹ بهمن با همکاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، دانشگاه امام صادق(ع) و انجمن رفتار سازمانی برگزار می گردد.

سخنران اصلی وبینار دکتر علی اصلان گوموسی (Ali Aslan Gümüsay) است.  اصلان دکتری خود را از دانشگاه آکسفورد دریافت کرده و هم‌اکنون پژوهشگر پسا دکتری در دانشگاه هامبورگ آلمان است. بخش قابل توجهی از تحقیقات او در زمینه *تاثیر ادیان ابراهیمی* (به طور خاص اسلام) *بر تئوری و عمل مدیریت* است. او موفق شده از چندین موسسه و سه دانشگاه معتبر در دنیا (آکسفورد انگلستان، هامبورگ آلمان و وین اتریش) برای انجام تحقیقات خود حمایت مالی بالغ بر ۴۸۰ هزار یورو دریافت کند.

مقالات این پژوهشگر جوان و فعال در حوزه مدیریت اسلامی در معتبرترین مجلات مدیریتی جهان (از جمله مجلات آکادمی مدیریت) به چاپ رسیده و بدون تردید *نقش موثری* را در تقویت گفتمان مدیریت دینی در جامعه علمی مدیریت جهان ایفاء کرده است.

وبینار بین المللی «ادیان ابراهیمی و تئوریهای مدیریت؛ فرصتها و چالشها» روز ۲۹ بهمن از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می گردد.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار