تاریخ انتشار :

مریلند

درخواست مسلمانان ایالت مریلند از قانون گذاران امریکایی برای شنیده شدن صدای جامعه اسلامی

جمعی از فعالان مسلمان پیر و جوان، با همکاری شورای روابط اسلامی آمریکایی در ایالت مریلند به مجلس نمایندگان رفته و ضمن گفتگوی رودررو با نمایندگان خواستار تصویب قوانینی علیه جرایم نفرت محور شدند.

به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از middleeasteye، مسلمانان ایالت مریلند آمریکا، جلسه ملاقاتی با قانونگذاران و سیاستمداران ایالتی داشته و خواستار شنیده شدن صدای جامعه اسلامی شدند.

گروهی از مسلمانان، پیر و جوان در اوایل روز با هدف ملاقات با نمایندگان مجلس و کارکنان پارلمان مریلند به پایتخت آمده و در جلسه ای که با هماهنگی شورای روابط اسلامی آمریکایی برگزار شده بود، پیرامون مشکلات جامعه اسلامی از جمله تصویب قوانین علیه جرایم نفرت محور و اسلام هراسی، به بحث و بررسی پرداختند.

این فعالان مدنی که طیف متنوعی از قومیت ها و فرقه های اسلامی بودند، بسته هایی را شامل موضوعات اصلی مرتبط با جامعه اسلامی را برای بحث در اختیار نمایندگانی که حاضر به گفتگو با آن ها بودند قرار دادند.

زینب چودری مدیر روابط عمومی شورای کایر در مریلند گفت: هدف ما این است که اطمینان حاصل کنیم جوامع ما قابل مشاهده هستند و صدای ما شنیده می شود.

 چودری در این باره به خبرنگاران گفت: ما می خواهیم مشارکت مدنی را تشویق کنیم؛ می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که صدای مسلمان شنیده می شود.

ایمان عمران یک کارآموز حقوقی در شورای کایر، از طریق یک تونل زیرزمینی تاریخی که ساختمان تاریخی مجلس را به ساختمان نمایندگان وصل می کرد، یک هیات از فعالان مسلمان را هدایت کرده و به دفاتر نمایندگان منتقل کرد. فعالان مسلمان با نمایندگان مجلس ملاقات کردند. زمانی که درب دفتر نمایندگان به رویشان باز نمی شد یا برای نمایندگانی که حضور نداشتند، بسته ها را از زیر در به داخل انداختند.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار