تاریخ انتشار :

میشگان

برگزاری نمایشگاهی با عنوان «روابط و ارتباطات؛ کارآفرینان مسلمان»

نمایشگاه «روابط و ارتباطات؛ کارآفرینان مسلمان» در ۲۵ مارس ۲۰۲۰ در میشگان برگزار می‌شود و بانیان آن ابراز امیدواری کرده اند دانشجویان و کارآفرینان بتوانند در این راستا از هم الهام بگیرند.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از mlive،  نمایشگاهی با عنوان «روابط و ارتباطات؛ کارآفرینان مسلمان» در مترو دیترویت در روز ۲۵ مارس ۲۰۲۰ در اتحادیه میشیگان آمریکا برگزار می گردد. این رویداد ۵ ساعته قرار است از ۱۲ ظهر آغاز شود.

مرکز مطالعات جهانی اسلامی میزبان برگزاری نشست بوده و موسسه زل لوری و برنامه درسی مطالعات اسلامی دیجیتال حمایت مالی آن را به عهده دارد.

قرار است ۲۴ کارآفرین خلاق، از جمله افراد خلاق، فنی، فعال و راه انداز رستوران ها در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

هانا متار، متخصص برنامه های دانشگاهی در مرکز مطالعات جهانی اسلامی ، گفت: هدف این است که  یک اتاق کامل از کارآفرینان مسلمان بتوانند به یکدیگر کمک کنند و از دانشجویان الهام بگیرند که بتوانند این مسیر را در آینده در پیش بگیرند.

چهار نشست گفتمانی برای حضور دانشجویان وجود خواهد داشت. شرکت کنندگان در مورد نحوه برخورد با فشار اجتماعی، مشارکت اخلاقی ، راه اندازی فنی و پادکست اطلاع رسانی خواهند کرد.

کارلا مالت، مدیر مرکز جهانی مطالعات اسلامی گفت: ما همچنین می خواستیم راه های منحصر به فردی را که تاجران مسلمان و افراد تأثیرگذار در توسعه در دیترویت به روش های خلاقانه ای نشان می دهند ارائه دهیم.

مالت خاطرنشان کرد که دانشجویان دانشگاه میشیگان برای کارآفرینی کنجکاو هستند اما دانش زیادی در مورد چگونگی تحقق آمال شان ندارند.

 برگزارکنندگان ابرازامیدواری کردند که همکاری ها و ارتباطات، دستاورد شرکت کنندگان در این رویداد باشند و دانشجویان به منابع و همکاری های جدیدی دست پیدا کنند.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار