تاریخ انتشار :

ایالت میشیگان آمریکا

برگزاری نمایشگاه «حلال متروپولتین»یا «کلانشهر حلال»در دیربورن

در نمایشگاه «کلانشهر حلال» که در مرکز گالری استاملوس در میشیگان راه اندازی شده، هنرمندان مسلمان آثارشان را به نمایش گذاشته و سخنرانی هایی پیرامون مباحث مختلف اسلامی خواهند داشت.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)به نقل از michiganjournal، نمایشگاه «حلال متروپولتین» یا «کلانشهر حلال» در مرکز گالری استاملوس در دیربورن در ایالت میشیگان آمریکا افتتاح شد.

هفته گذشته این گالری پذیرای افتتاحیه نمایشگاه کلانشهر حلال با حضور هنرمندانی چون عثمان خان، راضی جعفری و مورخ سالی هاول بود. عکس های گرفته شده توسط جعفری، آثار هنری عثمان خان و نوشته های تاریخ نگارانه هاول به نمایش گذاشته شدند.  این سه نفر همچنین میزبان نمایشگاه در آن آربور و کوه کلمنز هستند. آنها همچنین قصد دارند یک سری سخنرانی ها را برای مخاطبان مختلف داشته باشند.

 این اجرای حلال مجموعه ای مسافرتی از از نمایشگاه های بینش مسلمانی بود که شامل به تصویر درآوردن زندگی و دستاوردهای مسلمانان به ویژه در منطقه مترو دیترویت محسوب می شد.

 گفتنی است نمایشگاه قرار است تا ۳ آوریل در این مرکز به نمایش گذاشته شود. همچنین از ساعت  ۶ بعد از ظهر تا ۸ غروب  نیز چهار سخنرانی با موضوعات مختلف مرتبط با مسلمانان غرب از جمله بحث تعطیلات و اعیاد اسلامی، غذاهای حلال و آشپزی سنتی مسلمانان اجرا می شوند.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار