تاریخ انتشار :

فیلادلفیای آمریکا

معرفی رستوران‌های حلال در فیلادلفیای آمریکا توسط وب سایت امریکایی

یک وب‌سایت فعال در زمینه رتبه‌بندی،‌ اخیراً بهترین رستوران‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌های حلال در شهر فیلادلفیای آمریکا را معرفی کرد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)به نقل از Hood line، این وب‌سایت در مطلبی به معرفی رستوران‌های حلال در فیلادلفیا آمریکا پرداخته و چهار رستوران و فروشگاه برتر حلال را با توجه به امتیازها و رتبه‌بندی‌ها اعلام کرده است.

در رتبه اول مکه مارکت (Makkah Market) قرار دارد که فروشگاه مواد‌غذایی است و انواع گوشت حلال شامل گوشت گوسفند، بز و مرغ و انواع نان پیتا، هوموس خانگی و سایر مواد غذایی حلال را عرضه می‌کند.

رتبه دوم در اختیار رستوران حلال سعد (Saad’s Halal Restaurant) است. این رستوران انواع استیک پنیر و دسر را ارائه می‌دهد و مورد علاقه کسانی است که به دنبال گزینه‌ای ارزان هستند.

مود کافه(Mood Cafe) دیگر مکانی است که در این لیست دیده می‌شود. این کافه پاکستانی از نظر قیمت در رتبه‌ای مناسب قرار دارد. این کافه در رتبه سوم بهترین رستوران‌های حلال فیلادلفیا جای گرفته است.

رستوران ماسالا کاتی رولت و پلاتر (Masala Kitchen Kati Rolls and Platters) در رتبه چهارم قرار دارد. این رستوران فست‌فود انواع ساندویچ‌های هندی را عرضه می‌کند.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار