تاریخ انتشار :

مرکز اسلامی شلمزفورد، در ماساچوست آمریکا

تغییر کاربری یک مرکز تفریحی به مسجد در ماساچوست

مسلمانان شهر شلمزفورد در ماساچوست با شرکت در مناقصه موفق شدند یک مرکز تفریحی را به قیمت ۲ میلیون یورو خریداری کرده و قصد دارند به زودی آن را به یک مسجد و مرکز فرهنگی تغییر کاربری بدهند.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) به نقل از essexlive، مرکز اسلامی شلمزفورد، در ماساچوست آمریکا با شرکت در معامله موفق به خرید ملک مربوط به یک مرکز تفریحی شده که قصد دارد آنجا را به مسجد تبدیل کند.

 این مرکز تفریحی در شلمزفورد با ۲ میلیون  یورو به صاحبان آینده آن فروخته شد که قصد دارند با تغییر کاربری آن به مسجد تغییر دهند.

 گفتنی است جامعه اسلامی این شهر از نوامبر سال گذشته با جمع آوری کمک های مردمی برای خریداری این ملک ثبت نام کرده بود و پیشنهادی را برای مناقصه فروش این ملک ارائه داده بود.

بانیان مسجد خاطرنشان کردند که قصد دارند یک «مرکز اسلامی خوب» را ایجاد کنند و طبق طرح های کنونی این مسجد ظرفیت ۵۰۰ نمازگزار را خواهد داشت. جامعه اعلام کردند که این کلوب در ۱۴ فوریه تعطیل شده و فعالیت ها برای تغییر کاربری آن آغا می شوند.

ایمان سید دبیرکل جامعه اسلامی گفت: ما می خواهیم یک مکان اجتماعی برای همه اعضای جامعه ایجاد کنیم.

مرکز تفریحی همچنان در خدمت مردم شهر باقی می‌ماند

ایمان سید ، دبیر کل جامعه اسلامی در رابطه با اهداف بانیان ، توضیح داده است که آنها قصد دارند به استفاده از این مکان به عنوان یک مرکز تفریحی برای همه اعضای جامعه در چلمزفورد ادامه دهند.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار