تاریخ انتشار :

شهر نیوکاسل انگلیس

توزیع بسته های پوشاک و غذایی توسط زنان مسلمان به شهروندان فقیر انگلیسی در ایام کریسمس

زنان مسلمان عضو انجمنی اسلامی در شهر نیوکاسل انگلیس، شب عید کریسمس به سراغ بی خانمان ها و نیازمندان در نقاط مختلف شهر رفته و به آن ها پوشاک گرم و غذا دادند.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)به نقل از rabwah، جمعی از زنان مسلمان در انگلیس در شب های سرد کریسمس به یاری بی خانمان های شهرشان شتافته و به آنها لباس گرم دادند.

زنان انجمن مسلمانان در شهر نیوکاسل، در سرمای شب پیش از کریسمس، بسته های لباس گرم متشکل از کت، جوراب، کلاه و همچنین مواد  غذایی را به افراد بی خانمان و نیازمند در اطراف شهر تحویل دادند تا آن ها بتوانند خودشان در فصل سرما گرم نگه دارند.

این گروه خیریه اسلامی زنان پوشاک و البسه به ارزش ۴ هزار دلار را به بی خانمان ها هدیه دادند که کمک مالی آن از طرف خیرین محلی تامین شده بود.

شفیعا سعید ، که سازماندهی کمک مالی و توزیع را به عهده داشت در این رابطه به خبرنگاران گفت:  وقتی کاپشن ها را هدیه دادیم ، دو خانم مرا بغل کردند و به گریه افتادند.

وی افزود: یکی از آنها گفت که احساس می کنند که آن شب می میرند زیرا شب خیلی سردی است. آن لحظه بسیار غم انگیز بود و دریافتم که ما باید تلاش بیشتری برای کمک رسانی بکنیم.

سعید همچنین با همکاران داوطلب هدایا را به میان ساکنان پناهگاه ها و خانه های امداد توزیع کردند.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار