تاریخ انتشار :

کانادا

به رسمیت شناخته شدن صندوق بورس تحصیلات عالی مسلمانان به عنوان یک خیریه

یک صندوق بورس تحصیلی با نام «جایزه تعالی برای مسلمانان» که در کانادا فعالیت می کند توسط آژانس درآمد این کشور به عنوان سازمان خیریه شناخته شد و از این پس واجد شرایط تخفیف مالیاتی می شود.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) به نقل از muslimlink، صندوق بورس تحصیلات عالی مسلمانان  با نام «جایزه تعالی برای مسلمانان» در کانادا وضعیت خیریه به دست آورد.

بانیان این بنیاد بورس تحصیلی اسلامی با مسرت اعلام کردند که آژانس درآمد کانادا، از این پس این صندوق بورسیه تحصیلی را  به عنوان یک سازمان خیریه به رسمیت شناخته شده  و به این ترتیب تمامی کمک های ملی حمایتی سازمان برای دانشجویان، بورسیه های تحصیلی و پروژه های راه اندازی شده توسط  این سازمان واجد شرایط تخفیف مالیاتی سازمان های خیریه در کانادا قرار می گیرد.

این سازمان اعلام کرده که قصد دارد یک اوقاف خانوادگی (واجد شرایط کسر مالیاتی) راه اندازی کند و از اهداءکنندگان و حامیان خواسته تا ۷ ژانویه ۲۰۲۰ برای ارائه کمک های مالی اعلام آمادگی کنند.

لازم به ذکر است این بنیاد فعالیت اش در راستای ارائه بورس های تحصیلی به دانش آموزان استعدادهای درخشان مسلمانی می باشد که برای پیشرفت در حوزه  علمی نیازمند کمک مالی هستند.

درخواست برای بورس تحصیلی از دوره ۱ فوریه تا آوریل ۲۰۲۰ خواهد بود که میزان کمک مالی ارائه شده به عنوان بورس تحصیلی، بسته به نوع بورس تحصیلی ارائه شده مبالغی از ۳ هزار تا ۲۰ هزار دلار متغیر خواهد بود

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار