تاریخ انتشار :

نوزدهمین یادواره شهید ادواردو آنیلی و دومین گردهمایی رهیافتگان در رسانه ها

لزوم بصیرت‌افزایی اقشار جامعه برای شناخت برنامه‌های دشمن

یک آلمانی مسلمان شده گفت: لازم است که اقشار جامعه برای شناخت برنامه‌های دشمن، بصیرت داشته باشند.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، ورونیکا فاضلی  در نوزدهمین یادواره شهید ادواردو آنیلی و دومین گردهمایی ره‌یافتگان که توسط انجمن علمی ادواردو آنیلی (ره‌یافتگان) در کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: من یک تازه مسلمان از آلمان هستم. در آلمان شرقی به دنیا آمده‌ام و در گذشته دین من مسیحیت بود. ۱۵ سال است که در ایران زندگی می‌کنم؛ برای درس خواندن در حوزه علمیه قم به ایران آمدم و به‌دنبال زندگی راحت به ایران سفر کردم.

وی در خصوص تبلیغات دین اسلام گفت: در ایام محرم از مراسم‌های مذهبی استفاده کردم و در این مراسم متوجه شدم چقدر تشنه حضور در این برنامه‌های مذهبی هستم.

این آلمانی مسلمان شده با بیان این پرسش که امام زمان (عج) به چه چیزی نیاز دارد، گفت: ما در این کشور اطلاعات کافی داریم اما قلب برخی افراد، سالم و وصل به امام زمان (عج) نیست، اگر اتصال قلب افراد با امام زمان(عج) برقرار شود، دیگر در رعایت کردن احکام از جمله حجاب مشکلی نخواهند داشت. افراد باید مواظب قلب خود باشند.

فاضلی با بیان اینکه دشمن کشور را به گروه‌های مختلف از جمله سنی، شیعی و انقلابی و غیرانقلابی  تقسیم می‌کند و از این فرصت استفاده می‌کند، بیان کرد: با «بصیرت» می‌توان این موضوعات را متوجه شد و لازم است که اقشار جامعه برای شناخت برنامه‌های دشمن، بصیرت داشته باشند.

وی افزود: خیلی خوشحالم که در قم هستم و توفیق حضور در مراسم ائمه را پیدا کرده‌ام. دشمن می‌خواهد سبک زندگی ما را عوض کند و با تغییر سبک زندگی نیازی به جنگ نیست.

وی با تأکید بر اینکه غرب چیزی ندارد؛ گفت: ما در آلمان فقط کار می‌کردیم و تفریحی نداشتیم. ایرانیان برای پناهندگی در آلمان و کسب امکاناتی همچون ماشین و منزل مسیحی می‌شوند!

فاضلی گفت: گفته می‌شود آلمانی‌ها در روابط اجتماعی سرد هستند؛ زیرا به ما یاد داده‌اند که احساسات خود را بیان نکنیم. سبک زندگی بسیار مهم است. اگر ما امام زمان (عج) خود را نشناسیم و از دنیا برویم، به مرگ جاهلیت دچار می‌شویم.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار