تاریخ انتشار :

نمایشگاه حلال اندونزی

برگزاری نمایشگاه سه روزه با عنوان «حلال همه چیز است»

برای سال دوم نمایشگاه حلال اندونزی، به مدت سه روز در مرکز کنوانسیون های شهر تانگرانت برگزار شد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)به نقل از brilio،  نمایشگاه حلال اندونزی (اچ ای ی) برای دومین سال، در تاریخ ۶-۸ دسامبر ۲۰۱۹ در محل مرکز کنوانسیون های شهر تانگرانگ در استان بانتن اندونزی برگزار می گردد.

این نمایشگاه سه روزه با عنوان «حلال همه چیز است» قرار است غرفه هایی از محصولات متنوع حلال داشته باشد و به موضوعات مختلف حلال اعم از مواد غذایی، پوشاک، مواد بهداشتی، دارویی، آرایشی، اقتصادی، آموزشی، گردشگری، هتل داری، بانکداری، سفر عمره و حج و امور مالی بپردازد.

علاوه بر اینکه نمایشگاه از موضوعات مختلف با صنعت حلال پر شده، طرح های متنوع حلال از جمله «گفتمان حلال»، «اشتراک حلال» «حلال برای کودکان» و «عمل حلال» برنامه هایی هستند که قرار است در این نمایشگاه به اجرا گذاشته شوند.

در پروژه «گفتمان حلال» یک انجمن بحث و گفتگو تشکیل شده و بازدیدکنندگان فرصتی به دست می آورند تا اسلام را بهتر بشناسند و دانش بیشتری در باره آن بیاموزند. سخنرانان این اجلاس را نه تنها روحانیون اسلامی بلکه تجار، دانشگاه هایان و فعالان تشکیل می دهند.

پروژه «حلال برای کودکان نیز» فعالیت ها و بازی های مختلف، مفرح و آموزشی در رابطه با دین را برای کودکان در مقاطع مختلف در نظر دارد.  پروژه «عمل حلال» نیز در تلاش است تا برنامه کاهش زباله، صدقه دادن و فعالیت در راستای بهبود محیط زیست را ارتقاء دهد.

منبع: حوزه نیوز

 

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار