تاریخ انتشار :

کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی

انتشار قرآنیوم به چهار زبان در محکومیت قرآن‌سوزی

چهار نسخه از قرآنیوم به چهار زبان زنده در پاسخ به عمل شیطانی گروه سیان «SIAN» در نروژ منتشر شد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)  طی روز‌های گذشته، اعضای گروه موسوم به «اسلامی‌سازی نروژ را متوقف کنید (SIAN)» در شهر کریستیان‌ساند نروژ در اقدامی توهین‌آمیز، دو نسخه از قرآن را به سطح زباله انداخت و «لارس تورسن» رئیس این سازمان ضد اسلامی، یک نسخه دیگر از قرآن را آتش زد.

کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی در پاسخ به این اقدام شیطانی، به صورت همزمان ۴ نسخه از قرآنیوم به زبان‌های آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی و اسپانیایی را منتشر کرد. مشخصه بارز نسخه‌های این قرآن، استفاده از نام جلاله الله در نگارش تمام متن قرآن کریم و ترجمه‌های آن به زبان‌های گوناگون است، به گونه‌ای که با استفاده از هرکدام از حروف الفبا، نام جلاله الله نیز تکرار می‌شود.

این کتابخانه پیش از این نسخه انگلیسی قرآنیوم را در پاسخ به اغتشاشات اخیر، که در نهایت منجر به هتک حرمت و آتش زدن چند جلد قرآن کریم و مساجد چند شهر شد، منتشر کرد.

براساس این گزارش، روز گذشته در پی آتش‌زدن قرآن کریم از سوی رهبر گروه افراطی سیان در نروژ، رئیس اداره امور شمال اروپای وزارت امور خارجه ایران با احضار کاردار سفارت نروژ در تهران که در غیاب سفیر این کشور عهده دار امور است، ضمن محکوم کردن و اعتراض شدید نسبت به این اقدام زشت در نروژ، نسبت به تبعات و عواقب خطرناک این گونه اقدامات در گسترش افراط گرایی و خشونت هشدار داد.

یادآور می‌شود؛ نسخه‌های قرآنیوم به چهار زبان آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی و اسپانیایی در لینک‌های زیر قابل دسترسی است.

قرآنیوم – فرانسوی

قرآنیوم – ایتالیایی

قرآنیوم – اسپانیایی

قرآنیومآلمانی

منبع: ایکنا

 

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار