تاریخ انتشار :

رپورتاژ خبری 2

سفری هیجان انگیز با تور کیش  را تجربه کنید

جزیره کیش در جنوب کشور با شرایط اقلیمی گرمسیری قرار گرفته است و با توجه به موقعیت جغرافیایی از نظر اقتصادی بسیار پیشرفت و توسعه داشته است به گونه ای که هر ساله سرمایه گذاران بسیاری به قصد تاسیس شرکت ها، سازه هایی چون هتل ها و رستوران ها و مجموعه های تفریحی کیش را در اولویت انتخاب های خود قرار می دهند

تور کیش یکی از هیجان انگیزترین و رویایی ترین سفرهای داخلی برای شما به شمار می آید در این سفر می توانید با شرکت در تور کیش از بهترین امکانات بهره مند شوید و از معروف ترین مراکز خرید و بازارهای کیش دیدن کرده و برندهای معروف و درجه یک برای اقوام خویش خریداری کنید

تور کیش، سفری هیجان انگیز و بی نظیر

کیش  و تور کیش را می توان به عنوان یکی از زیباترین و محبوب ترین جزایر خاورمیانه دانست که به عنوان بهترین نقاط ایران شناخته می شود و سالانه شاهد روانه شدن میلیون ها گردشگر به این جزیره به منظور تفریح و گردش هستیم. جزیره کیش در جنوب کشور با شرایط اقلیمی گرمسیری قرار گرفته است و با توجه به موقعیت جغرافیایی از نظر اقتصادی بسیار پیشرفت و توسعه داشته است به گونه ای که هر ساله سرمایه گذاران بسیاری به قصد تاسیس شرکت ها، سازه هایی چون هتل ها و رستوران ها و مجموعه های تفریحی کیش را در اولویت انتخاب های خود قرار می دهند. تور کیش برای اکثر گردشگران و مسافران خارجی با علاقه و سلیقه های مختلف مقصدی پرطرفدار و ایده آل به شمار می آید. آژانس های مسافرتی با برگزاری تور مسافرتی کیش به صورت متعدد در اقصی نقاط ایران با ارائه خدمات و امکانات متنوع در طول سفر می تواند گزینه ای مناسب برای کسانی که تا به امروز فرصت سفر و بازدید از این جزیره را نداشته اند محسوب می شود هم چنین به دلیل این که سفر به جزیره کیش و بازدید از جاذبه های دیدنی و تفریحی این منطقه به هزینه های گرانی نیاز دارند از این جهت بسیاری از افراد سفر با تورهای مسافرتی و دسته جمعی را انتخاب می کنند.

کیش ارزان

به گزارش سفر باتو ، فصل تابستان از جمله ایامی می باشد که به صورت متعدد تور کیش در سراسر ایران برگزار می شود چرا که در این فصل بسیاری از جشنواره ها و فستیوال های کیش برگزار شده و افراد بیشماری خواهان شرکت و حضور در این جشنواره های بی نظیر و جذاب می باشند. البته در نظر داشته باشید که قیمت تور مسافرتی کیش در این فصل در مقایسه با دیگر ایام سال بسیار گران محاسبه خواهد شد. از این رو برای داشتن تور مسافرتی ارزان قیمت بهتر است در زمان مناسبی به این جزیره سفر داشته باشید. برای مثال در فصل پاییز به دلیل شروع مدارس و دانشگاه ها تعداد سفرهای تفریحی و توریستی به کیش بسیار کاهش می یابد از این رو میتوان فصل پاییز را برای گردشگرانی که می خواهند سفری ارزان قیمت داشته باشند گزینه ایده آل خواهد بود. هم چنین تور های لحظه آخری از قیمت بسیار پایینی بهره مند می باشند که در انتخاب گردشگران بیشمار قرار می گیرد افراد می توانند با انتخاب نوع خدمات و امکانات در نرخ قیمت مشخص شده برای هزینه سفر دخالت داشته باشند.

سواحل و تفریحات

همانطور که در بخش های قبلی نیز اشاره کردیم جزیره کیش یکی از مقاصد پرطرفدار برای سفرهای توریستی و گردشگری می باشد که با داشتن سواحل تفریحی متنوع و بسیار نظر و توجه انبوهی از گردشگران و توریستها را به خود جلب کرده است. شما می توانید با شرکت در تور کیش هیجان تفریحات دریایی بی نظیری را تجربه کنید که در این میان می توان گفت افراد با ثبت نام در تورهای مسافرتی می توانند از هزینه های ارزان و پایین از تفریحات آبی بهره مند شوند در حالی که سفر با خودروی شخصی می تواند هزینه های بسیار گرانی را به دنبال داشته باشد. از سواحل تفریحی معروف کیش می توان به ساحل مرجانی اشاره کرد که در اکثر روزهای سال پرتردد و شلوغ می باشد در این سال تمامی خدمات رفاهی برقرار بوده و گردشگران می توانند در دل دریای خلیج فارس به غواصی، پاراسل سواری، پرواز با گلایدر، اسکوتر برقی، اسکوتر زیر دریایی، شاتل و بنانا مشغول شوند به گونه می توان گفت سفر به جزیره کیش می تواند نهایت لذت سفرهای داخلی را برایتان رقم بزند.

مراکز خرید کیش

از دیگر دلایلی که گردشگران و مسافران را به شرکت در تور مسافرتی کیش راغب و مشتاق تر می کند می توان به مراکز خرید و پاساژهای این منطقه اشاره نمود به گونه ای جزیره کیش با مراکز خرید معروف می باشد که در اغلب فروشگاه های این جزیره اجناس باکیفیت و برندهای معروف عرضه می گردد که گردشگران می توانند برای خرید سوغاتی ها برای اقوام خویش از انواع مراکز متنوع و مدرن بازدید به عمل آورند. مجریان برگزاری تور مسافرتی کیش با برنامه ریزی دقیق در طول سفر به دفعات مکرر مسافران را به گشت و گذار و بازدید از مراکز خرید هدایت می کنند از جمله معروف ترین پاساژ ها و مراکز خرید می توان به موارد زیر اشاره نمود:

–         مرکز خرید رویا مال

–         مرکز خرید دامون

–         مرکز خرید مروارید

–         مرکز تجاری کیش

–         کوروش برند سنتر کیش

–         مجتمع تجاری پردیس یک و بازار پردیس دو

–         مرکز خرید پدیده کیش

–         بازار پارس خلیج کیش

–         بازار صفین

–         بازار زیتون

–         بازار پانیذ

–         بازار ونوس

–         بازار مرجان

–         مرکز خرید سارینا

–         بازار پادنا کیش

–         بازار دیپلمات کیش

–         بازار شارستان کیش

–         کوروش برند سنتر کیش

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار