تاریخ انتشار :

علی موور

جوان انگلیسی از طریق ارتباط مجازی با حرم امام رضا مسلمان شد

هم‌زمان با سالروز آغاز امامت امام زمان(عجل الله تعالی) جوان انگلیسی از طریق فضای مجازی و ارتباط زنده با حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) در جلسه‌ای با حضور کارشناسان مذهبی مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی، «علی موور» جوان مسیحی ساکن لندن از طریق وب با حرم مطهر رضوی ارتباط برقرار کرد و پس از ادای شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شد.

وی در رابطه با انگیزه این انتخاب  گفت: از طریق دوستان مسلمانم در دانشگاه با اسلام آشنا شدم و علاقه فراوانی داشتم تا بیشتر در رابطه با این دین تحقیق کنم.
این جوان تازه مسلمان افزود: پس از مطالعه مذاهب مختلف، اسلام را دینی کامل نسبت به تمام ادیان از جمله مسیحیت یافتم، زیرا به تمام سوالات ذهنی‌ام پاسخ آرام‌کننده‌ای می‌داد و همین من را قانع کرد.

موور گفت: تا کنون توفیق سفر به ایران را نداشتم و آرزو دارم روزی به زیارت حضرت رضا(علیه السلام) مشرف شوم و امروز این مکان را برای این اتفاق انتخاب کردم چون جایگاه ویژه‌ای نزد مسلمانان دارد.
گفتنی است؛ این جوان تازه مسلمان در حضور خانواده و پس از گفتگو از طریق وبینار با حجت‌الاسلام  حسینی از کارشناسان بخش ادیان و توریست‌های حرم مطهر رضوی با ادای شهادتین به دین اسلام مشرف شد و مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی نیز برای ایشان یک جلد کلام‌الله مجید به زبان انگلیسی و هدایای فرهنگی ارسال کرد.

منبع: آستان نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار