تاریخ انتشار :

مالیلا سودانساوو بانوی جوان تازه مسلمان تایلندی

تازه مسلمان تایلندی:در مدتی که با اسلام آشنا شدم چیزی جز محبت و مهرورزی در این دین ندیدم

بین آنچه در رسانه‌ها درباره اسلام مطرح می‌شود با آنچه واقعیت است فاصله بسیار وجود دارد؛ زمانی که به ایران آمدم و رفتار مسلمانان را مشاهده کردم حقیقت برای من آشکار شد.

به گزارش سایت رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) عصر دیروز بانوی جوان تایلندی با حضور در دفتر مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی و با ادای شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شد.
مالیلا سودانساوو در حاشیه این تشرف گفت: در مدتی که با اسلام آشنا شدم چیزی جز محبت و مهرورزی در این دین ندیدم و از صمیم قلب و با مطالعه و تحقیق این دین را پذیرفتم و از این انتخاب بسیار خوشحال هستم.
وی تأکید کرد: بین آنچه در رسانه‌ها درباره اسلام مطرح می‌شود با آنچه واقعیت است فاصله بسیار وجود دارد؛ زمانی که به ایران آمدم و رفتار مسلمانان را مشاهده کردم حقیقت برای من آشکار شد.

ودانساوو بیان کرد: دین اسلام زنان را بسیار محترم و دارای عزت می‌داند و حجاب را عاملی برای رسیدن آن‌ها به آرامش، رشد و تعالی بانوان در محیط اجتماع می‌داند.
سودانساوو بیان کرد: خانواده من با این انتخاب من مشکلی ندارند زیرا آنان می‌دانند که بهترین تصمیم را گرفته‌ام و دینی را برای خود برگزیده‌ام که سعادت من را به دنبال خواهد داشت.

این بانوی تایلندی اضافه کرد: برای نخستین بار است که به ایران و حرم رضوی مشرف می‌شوم و احساسی که در لحظه تشرف داشتم غیر قابل وصف و بسیار هیجان انگیز است.

وی افزود: در لحظه ادای شهادتین معنویتی در وجود خودم احساس کردم که تا پیش از آن این احساس را تجربه نکرده بودم و در این لحظه مقدس از حضرت رضا(ع) آرزو کردم که صلح و امنیت را در جهان حاکم کند و هیچ‌گونه جنگی در دنیا اتفاق نیفتد.

رئیس اداره امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی نیز در ادامه خطاب به این بانوی تازه مسلمان اظهار کرد: در دین مبین اسلام توصیه شده تا برای رفع موانع فکری و تصمیمات مهم زندگی به مبانی اصلی دین رجوع کرده و دانش خود را از این منابع دریافت کنیم.

حسین غلامپور افزود: بسیاری از ادیان الهی به نکته خاصی تأکید دارند؛ پایه‌های دینی برخی ادیان بر تعقل و تفکر و برخی دیگر بر محبت استوار است اما اسلام دینی است که تمام این ویژگی‌ها را داراست.

وی بیان کرد: برخلاف آنچه که امروز در جهان علیه اسلام تبلیغ می‌شود، شما از طریق تعقل و تفکر و با مراجعه به منابع اصلی دین به ویژه مطالعه قرآن با اسلام آشنا شدید و بهترین و کامل‌ترین دین را برگزیدید که این نشان از پیروزی دین اسلام دارد.

منبع: استان نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار