تاریخ انتشار :

جمعیت جهانی «الرحمة»کویت

افتتاح مرکز اسلامی در اندونزی توسط انجمن کویتی الرحمه

جمعیت جهانی «الرحمه»کویت، یک مرکز اسلامی را به منظور گسترش دین اسلام در اندونزی افتتاح کرد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از الانباء، جمعیت جهانی الرحمه کویت، یک مرکز اسلامی را در اندونزی برای کمک به گسترش فرهنگی اسلامی و ارایه تصویری درست از ارزش ها و آموزه های دین اسلام افتتاح کرد.

«عبدالله عبیدالعجمی» رئیس دفتر جمعیت جهانی الرحمه در اندونزی و فلیپین، گفت: این مرکز متشکل از یک مسجد به مساحت ۱۲۱ متر مربع با گنجایش ۲۰۰ نمازگزار، وضوخانه، سرویس بهداشتی، کلاس های آموزشی و درسی به مساحت ۵۶ مترمربع و با گنجایش ۲۴ دانشجو و دانش آموز است.

العجمی افزود: جمعیت جهانی الرحمه ۱۰۰ نسخه قرآن کریم بین دانشجویان و دانش آموزان توزیع شده است.

وی ادامه داد: هدف این مرکز همکاری و کمک در نشر فرهنگ اسلامی بین همه مسلمانان و برگزاری فعالیت های تبلیغی و تربیتی و اجتماعی متعدد است.

رئیس دفتر جمعیت جهانی الرحمه در اندونزی و فلیپین، گفت: جمعیت جهانی الرحمه بر حمایت و نظارت بر حفظ کتاب الهی در این کشورها تاکید دارد؛ به طوری که پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) در حدیث نبوی خود آورده است که «خیرکم من تعلم القرآن و علمه».

العجمی افزود: مراکز اسلامی که این جمعیت به تاسیس آن اقدام می کند، بخش ضروری و وسیله مهمی برای تشویق به آموزش و حفظ قرآن کریم و تلاوت آن و تداوم بر آموزش علوم شرعی و دینی است. این جمعیت همچنین مسابقات قرآنی برای جوانان مسلمان برگزار می کند.

وی ادامه داد: جمعیت جهانی الرحمه به طرح های فرهنگی و آموزشی در آسیا مانند مراکز و مدارس اسلامی توجه ویژه دارد.

منبع: شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار