تاریخ انتشار :

مبلغ جامعه الإمام علی از پاکستان

موکب شهدای پاکستان در مرز شلمچه

حجت‌الاسلام انصرعلی گفت: اقامه نماز جماعت، کمک به برپایی دسته‌جات عزاداری، تبلیغ سینه‌به‌سینه، کار با کودک و مترجمی، کارهای روزانه ما در موکب شهدای پاکستان مرز شلمچه است.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) حجت‌الاسلام انصر علی، مبلغ جامعه الإمام علی از پاکستان،  با اشاره به فعالیت‌های خود در موکب تبلیغی شهدای پاکستان، اظهارداشت: ما به‌صورت ۲۴ ساعته در خدمت زائرین پاکستانی هستیم و علاوه بر کارهای تبلیغی و پاسخ‌گویی به سؤالات شرعی، مترجم آن‌ها به هنگام بروز برخی مشکلات هستیم.

وی اضافه کرد و گفت: گاهی اوقات ممکن است بچه‌ای گم شود یا زائری بخواهد به پلیس گذرنامه مراجعه کند، در این خصوص ما به‌عنوان مترجم، زائرین را همراهی و کمک می‌کنیم.

این مبلغ پاکستانی، با بیان اینکه استقبال زائران پاکستانی بسیار چشم‌گیر و زیاد بود، تصریح کرد: پاکستانی‌ها به‌خصوص شیعیان این کشور، عاشق و دلداده اهل‌بیت(ع) هستند و از همه‌چیز خود برای اباعبدالله الحسین(ع) می‌گذرند.

حجت‌الاسلام انصرعلی، با اشاره به دیگر اقدامات خود در مرز شلمچه، گفت: اقامه نماز جماعت، کمک به برپایی دسته‌جات عزاداری، تبلیغ سینه‌به‌سینه و کار با کودک بخش دیگری از اقدامات ما در طول یک شبانه‌روز است.

وی در پایان گفت: شیعیان پاکستان علاقه و احترام خاصی برای امام خمینی(ره) داشته و به‌نوعی اربعین را یکی از دستاوردهای قیام امام خمینی(ره) در دوران پیش از انقلاب اسلامی می‌دانند.

منبع حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار