تاریخ انتشار :

سید ظهیر الحسن نقوی

غرب بسیار مستعد و تشنه تبلیغ دین اسلام و تعالیم الهی است

سید ظهیر الحسن نقوی مبلغ پاکستانی مقیم کالیفرنیا در دانشگاه امام صادق علیه السلام گفت: من خودم را ثمره انقلاب اسلامی ایران می دانم.

به گزارش سایت رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) سید ظهیر الحسن نقوی مبلغ پاکستانی مقیم آمریکا در همایش «تبلیغ اهلبیت از کربلا تا کالیفرنیا» در دانشگاه امام صادق علیه السلام گفت: من خودم را ثمره انقلاب اسلامی ایران می دانم و باید شما قدر نعمت انقلاب اسلامی را بدانید.

مدیر شبکه ولایت آمریکا اظهار داشت: در طول مدتی که شبکه ولایت در آمریکا تاسیس شده است شاهد استقبال گسترده ای از همه ادیان ابراهیمی و غیر ابراهیمی بوده ایم و این بدان علت است که این شبکه ماهواره ای از خود کشور آمریکا پخش می شود و این مساله در جذب مخاطبان بسیار موثر بوده است.

به گفته سید ظهیر الحسن نقوی اولین شبکه تلویزیونی که تاسیس کردم شبکه جهانی ولایت به زبان فارسی بود که شبکه را به حضرت آیت الله مکارم شیرازی تقدیم کردم.

امام جمعه و موسس مسجد علی شمال کالیفرنیا با اشاره به لزوم یادگیری زبان انگلیسی با فرهنگ مرتبط آن کشور در تبلیغ دین اسلام خطاب به دانشجویان گفت: کسی می تواند در عرصه تبلیغ در فضای بین المللی موفق است که خوب درس بخواند و خوب یاد بگیرد و باید خود را بیشتر با سلاح علم و دانش مسلح کنیم.

دبیرکل سازمان دانشجویان مسلمان جهان اظهار داشت: شرط دیگر موفقیت در عرصه تبلیغ در فضای بین المللی استفاده از تکنولوژی و فناوری های روز دنیا مثل تلگرام، تلویزیون، ماهواره و غیره است و این مسیری است که انبیای الهی به ما نشان دادند.

وی با اشاره به این که انبیای الهی خودشان چیزی اختراع نکرده اند بلکه از اختراعات در مسیر تبلیغ دین به بهترین نحو استفاده کرده اند خاطر نشان کرد: فضای آمریکا بسیار مستعد و تشنه تبلیغ دین اسلام و تعالیم الهی است و باید از این فضاها به نحو احسن استفاده کرد.

مجری و مسئول برنامه سلام یا حسین در شبکه کربلا تی وی اظهار داشت: مهمترین مسائلی که در شبکه ماهواره ای ولایت آمریکا مورد پسند و استقبال جامعه آمریکا قرار گرفته است برنامه هایی است که به موضوع اخلاقیات به خصوص موضوع خانواده و احترام به والدین می پردازد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار