تاریخ انتشار :

جیسون تازه مسلمان روس

تازه مسلمان روس:جواب بسیاری از مسائلی را که برای من سوال بود در اسلام یافتم

جوان روس که برای نخستین بار به حرم امام رضا(ع) مشرف شده بود، با حضور در دفتر مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی مسلمان شد.

به گزارش سایت رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) ، «جیسون»؛ مدیر مرکز بازپروری معتادان کشور روسیه به خبرنگار ما گفت: از آنجا که روان‌درمانی معنوی یکی از راه‌های درمان اعتیاد در معتادان است و برای درمان چند نفر از مصرف‌کنندگان نیازمند مطالعه پیرامون دین اسلام بودم، به تحقیق و پژوهش راجع به این دین پرداختم.


وی بیان کرد: طی مطالعات و گفتگوهایی که چندین ماه درباره اسلام و مسلمانان انجام دادم برایم روشن شد مسائلی که در اسلام مطرح می‌شود نزدیک به فطرت است و جواب بسیاری از مسائلی را که برای من سوال بود در اسلام یافتم.
این جوان تازه مسلمان با بیان اینکه رفتار خوب مسلمانان با یکدیگر و پای‌بندی آنان به عبادت و نیایش او را برای پذیرش اسلام مصمم‌تر کرد، گفت: در رابطه با مسلمان شدن خود با یکی از دوستان مسلمانم مشورت کردم و او شهر مقدس مشهد را پیشنهاد داد.
جیسون ادامه داد: امروز درهای رحمت الهی به روی من گشوده شده و من با دین پاک و اصیلی آشنا شده‌ام که راه درست زیستن را به من نشان می‌دهد.
وی بیان کرد: تلاش دارم شناختم را نسبت به اسلام بیشتر کنم تا از حقیقت دین اسلام بیشتر آگاه شوم.
گفتنی است؛ این مراسم ظهر امروز در مرکز مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی برگزار و به این جوان تازه مسلمان یک جلد قرآن نفیس به زبان روسی، کتاب و تعدادی هدایای فرهنگی اهدا شد.

منبع: آستان نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار