تاریخ انتشار :

ایالت ایلینوی آمریکا

دریافت جایزه ملی امریکا توسط مدیر مسلمان یک مدرسه اسلامی

مدیر مسلمان یک مدرسه ابتدایی اسلامی در شهرستان کوچکی در همسایگی شیکاگو، موفق شد یکی از ۴ برنده جایزه ملی مدیران برجسته در سرتاسر ایالات متحده شود.

به گزارش سایت رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)   به نقل از aboutislam، مدیر مدرسه اسلامی ابتدایی در شهر اسکوکی، از شهرستان های شیکاگو در ایالت ایلینوی آمریکا، به خاطر تلاش هایش در تعلیم و تربیت دانش آموزان، موفق به دریافت جایزه ملی برجسته شد.

حبیب قادری، مدیر آکادمی مرکز اجتماعی اسلامی در شهر اسکوکی گفت: من ۱۶ سال مدیر بوده ام و باعث افتخار است که مدرسه کوچک ما در شمال شیکاگو را شایسته دریافت این جایزه دانسته اند.

گفتنی است قادری به تازگی توسط انجمن ملی مدیران مدارس ابتدایی، به عنوان یک مدیر نمونه ملی شناخته شده است. وی یکی از چهار مدیری است که در کل کشور چنین لقبی را دریافت کرده است که به نوبه خود تحسین برانگیز است.

 قادری گفت: اولین باری که به اینجا آمدم ۱۷۵ کودک را در اینجا اداره می کردیم اما الان بیش از ۷۵۰ دانش آموز تحت آموزش و پرورش قرار می گیرند.

 وی افزود: ما بیش از ۳۴ کلاس فوق برانامه در مدرسه داریم و همچنین با جامعه   ارتباط بسیار خوبی برقرار کرده ایم و پروژه های خدمات اجتماعی زیادی را انجام می دهیم.”

معلمان و کارمندان از قادری به عنوان یک مدیر شایسته قدردانی کردند.  دبا ملک از معلمان کلاس اولی می گوید: او یکی از اعضای جامعه اسلامی است. یک مدیر پرورش یافته در وطن است. خوب است وقتی می بینیم افرادی در جامعه ما هستند که در پی آموزش دادن نسل آینده هستند.

 این مدیر که با سرطان نیز  مبارزه می کند قرار است روز چهارشنبه برای دریافت جایزه خود به واشنگتن برود.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار