تاریخ انتشار :

موسسه خیریه اسلامی در دوبلین ایرلند

برگزاری نمایشگاه فرهنگ اسلامی «لیمریک»- ایرلند

یک موسسه خیریه اسلامی در ایرلند قرار است یک نمایشگاه فرهنگ اسلامی را به منظور گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه ایرلند و تصحیح مفاهیم اشتباه درباره اسلام برگزار کند.

به گزارش سایت رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)  به نقل از الالوکه، یک موسسه خیریه اسلامی در دوبلین ایرلند به نام « Discover Islam Ireland » نمایشگاه فرهنگ اسلامی ۲۰۱۹ «لیمریک» را ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸(مطابق با ۲۹ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی) در یکی از هتل های شهر لیمریک برگزار می کند.

این نمایشگاه، تعدادی از فعالیت های تبلیغاتی، فرهنگی و سایر فعالیت ها مانند کارگاه خط عربی، نمایش هنرهای اسلامی را دربرمی گیرد. قرار است این نمایشگاه که تلاشی برای ایجاد ارتباط با غیرمسلمانان شرکت کننده است، به طور رایگان برای عموم آزاد باشد.

هدف این نمایشگاه، گسترش و نشر فرهنگ اسلامی بین محافل اجتماعی در ایرلند، تصحیح مفاهیم اشتباه درباره اسلام با برگزاری نشست های کوتاه در حاشیه این نمایشگاه، همچنین تبادل آراء درباره اسلام و طرح سوال و پاسخگویی به آنهاست.

نماینده این موسسه اسلامی خیریه گفت: هدف اصلی برای برگزاری این نمایشگاه اطلاع رسانی مردم نسبت به فرهنگ و تاریخ اسلامی و ایجاد پل ارتباطی بین مسلمانان و فرهنگ های دیگر است.

 نمایشگاه فرهنگ اسلامی «لیمریک» سال گذشته موفقیت گسترده ای را به دست آورد و توانست دین اسلام را به صدها نفر از مردم جامعه ایرلند معرفی کند.

گفتنی است، « Discover Islam Ireland» یک موسسه اسلامی آموزشی است که در آگوست ۲۰۱۱ میلادی در شهر دوبلین ایرلند تاسیس شد. این موسسه برای برپایی نمایشگاهها، همایش ها و دروه های اسلامی، فعالیت های آگاهی بخشی درباره اسلام در دانشگاهها، مدارس و موسسه های مختلف تلاش می کند؛ همچنین به انتشار و توزیع کتاب ها و برشورهای اسلامی اقدام می کند.

منبع: شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار