تاریخ انتشار :

سم سوئیف

تازه مسلمان امریکایی:قرآن را بخوانید، اگر می خواهید که واقعا حقیقت را پیدا کنید

پسر ۱۵ ساله دبیرستانی در آمریکا، در مصاحبه ای تعریف می کند که چگونه از طریق یک دوست مسلمان با نام علی، که صبورانه پاسخ پرسش هایش را درباره اسلام داده بود، حقیقت دین را پیدا کرده و مسلمان شده است..

به گزارش سایت رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) پسر ۱۵ ساله ای که از دوست مسلمانش درباره اسلام و مسلمانان پرس و جو کرد و به این شیوه به دین گروید.

سم سوئیف ۱۵ ساله که دانش آموز سال اول دبیرستان تثلیث مسیحیان می باشد می گوید: کلاس ششم مدرسه که بودم، رسانه های جمعی برداشت  های غلط زیادی درباره اسلام منتشر می کردند. فقط تروریسم! تروریسم! تروریسم! والدینم همیشه می گفتند که این اسلام واقعی نیست. من دوست مسلمانی به نام علی داشتم که در ابتدا او را مسخره می کردم، اما سرانجام تصمیم گرفتم از او سئوالاتی بپرسم و او جواب سئوالاتم را داد.

چیزی که بیشتر از همه مرا به اسلام جلب کرد، محجوب بودن و انظباطی بود که در اسلام وجود داشت.

وی با بیان اینکه به انتخاب خودش به اسلام روی آورده، در رابطه با واکنش والدینش می گوید: خانواده من مسیحی هستند. آن ها خیلی حامیان خوبی هستند و مرا درک می کنند. شاید زیاد خوششان نیاید اما حامی من بودند.

سم که نام خود را سلیم گذاشته افزود: من به جوانان می گویم که درگیر دنیا و وسوسه های آن نشوند. به سمت مذهب بروید و آن را پیدا کنید. درباره اسلام بخوانید و بدانید که به این شیوه به الله نزدیک تر خواهید شد. رسانه ها را باور نکنید. و اگر می خواهید که واقعا حقیقت را پیدا کنید، فقط به رسانه های قلابی گوش نکنید بلکه قرآن را بخوانید.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار