تاریخ انتشار :

کره جنوبی

افزایش استقبال گردشگران مسلمان از کره جنوبی

کره جنوبی برای جذب یک میلیون گردشگر مسلمان در چارچوب تلاش برای تنوع بخشیدن به جاذبه های گردشگری برنامه ریزی می کند.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از العین، سازمان گردشگری کره جنوبی اعلام کرد: تعداد گردشگران مسلمانان که نیمه اول سال جاری به این کشورسفر کردند، به ۵۱۱ هزار و ۱۷ گردشگر می رسد که نسبت به سال گذشته ۹٫۸ درصد افزایش داشته است. به طوری که در همین زمان در سال گذشته ۴۶۵ هزار و ۵۱۸ نفر گردشگر به کره جنوبی سفر کرده بودند.

گردشگران مسلمان پس از گردشگران چین، ژاپن و تایوانی در رتبه چهارم قرار دارند. تعداد گردشگران مسلمان به کره جنوبی در سال ۲۰۱۷ میلادی ۸۷۰ هزار نفر و در سال ۲۰۱۸ میلادی ۹۷۰ هزار نفر بوده است.

سازمان گردشگری کره جنوبی گزارش داد که باتوجه به افزایش استقبال گردشگران مسلمان از کره جنوبی در فصل های پاییز و زمستان، انتظار می رود که امسال برای نخستین بار تعداد آنها از یک میلیون نفر عبور کند.

میانگین اقامت گردشگران مسلمان منطقه خاورمیانه به ۱۲٫۴ روز رسیده است.  مسلمانان پس از گردشگران مغولستان و چین، رتبه سوم را از نظر پرهزینه ترین گردشگران به خود اختصاص دادند.

دولت کره جنوبی برای توسعه برنامه های گردشگری متنوع خود تلاش می کند تا گردشگران مسلمان بیشتری را جذب کند.

سازمان گردشگری کرده جنوبی، رستوان هایی را در سال ۲۰۱۶ میلادی برای مسلمانان تعیین کرد و تعداد آنها را سال گذشته به ۲۵۰ رستوران رسانده است.

این سازمان با دولت های محلی توافقنامه ای را برای ایجاد نمازخانه در اقامتگاه ها و مراکز گردشگری امضا کرده است.

منبع: شبستان

پیج تازه مسلمانان کره جنوبی را اینجا ببینید

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار